2014. június 12., csütörtök

IHERB RENDELÉSEM ÉRKEZETT


Még a tavaszi kívánságlistás bejegyzésben említettem Nektek, hogy szeretném kipróbálni az otthoni fogfehérítést, úgyhogy egy ideje már valami jó kis fogfehérítő szettet kerestem. A Krémmániás vélemények alapján a Crest tapaszai tűntek a legjobbnak, viszont egész jó értékeléseket kapott a Plus White 5 perces szettje is, úgyhogy amint rendelhető lett az iHerb oldalán, azonnal le is adtam az első rendelésemet. És ha már ott voltam, körbenéztem az akciós dolgok között is, így egy egész jó kis csomag jött össze. A rendelést május 29-én adtam le, és ma, azaz pontosan két hét alatt ért ide. A rengeteg eBay-es rendelés után, ahol kb. egy hónapot kell várni egy-egy csomagra, ez szerintem több, mint jó. A szállításnál egyként többféle lehetőség közül is választhatunk, én a legolcsóbbat választottam, ami mellé nem jár követési szám, ez $4-ba került. Összességében az első vásárlóknak szóló kedvezménnyel és az egyéb akciók levonása után $12,90 fizettem, ami szerintem ennyi termékért nagyon baráti ár.

Ha valamelyik termék megtetszett, a nevére kattintva közvetlenül meg is tudjátok rendelni. És ha az első vásárlás alkalmával használjátok a PDP188 kódot, $40 felett 10$ kedvezményt, alatta pedig $5 kedvezményt kaptok a rendelésetek végösszegéből.


Plus White 5 minute fogfehérítő szett - $10,90 
Igazából ez a termék úgy került a kosaramba, hogy ha 2-3 árnyalatot sikerülne vele fehéríteni a fogaimon, már abszolút elégedett lennék. A szett egy 118 ml-es öblögető koncentrátumot, egy 85 g-os fehérítő zselét és egy sínt tartalmaz. Eredetileg a zselét a sínbe kell nyomni, majd 5 (nagyon sárga fogak esetében 15-20) percre a fogakra helyezni, én viszont a Youtube-os videók alapján úgy döntöttem, hogy nem közvetlenül a sínbe fogom kenni a fogfehérítő zselét, hanem a fogaimra. Így ki tudom küszöbölni azt, hogy az ínyemre is kerüljön belőle. Az első használat során a fehérítő hatását még nem vettem észre, azt viszont igen, hogy egy picit kényelmetlen 15 percen keresztül viselni a sínt, és utána még egy jó darabig folyamatosan szorítom össze az állkapcsom. Remélem ezzel a későbbiekben nem lesz probléma, és a 2 hetes kúra végére a változás is szembetűnő lesz.

Mivel menthetetlenül rajongok az ajakápolókért, egyértelmű volt, hogy a híres Sierra Bees ajakápolók közül is kipróbálok egy párat, első körben a mézes és a teafa olajos került a kosaramba. A mézesnek egy picit nekem erőltetett méz illata van, nem az a természetes, amit vártam, viszont az ápoló hatása már első használat során levett a lábamról, remélem ez hosszútávon is így marad. A teafa olajos illata már jóval természetesebb, és valamire nagyon emlékeztet, de egyszerűen még nem sikerült rájönnöm, hogy mire.


Aubrey Organics protein sampon (118 ml) és balzsam (118 ml) - $1/db
A legfőbb indok, amiért ezek a termékek a kosaramba kerültek, az a szuper összetevő-listájuk, ugyanis mindkettő parabén-mentes, a sampon pedig ezen felül még még szulfátmentes is. És ha ez még nem lenne elég, az áruk is nagyon baráti, hiszen nagyjából 230 Ft-ba kerültek. A termékek egyébként tejproteint, aloe verát és sheavajat tartalmaznak, és normál hajra ajánlják őket. Amiért pedig részemről külön piros pont jár nekik, hogy nem tesztelték őket állatokon. A balzsam illata számomra semleges, igazából semmi különlegeset nem érzek rajta, a sampon viszont erősen gyógynövény illatú, szerintem egészen kellemes.

Az első benyomásom abszolút kellemes mind a webáruházzal, mind a termékekkel kapcsolatban. Azt külön megemlíteném, hogy minden termék (a sampon és a balzsam is) külön lefóliázva érkezett. Az ilyet én különösen tudom értékelni, úgyhogy biztos vagyok benne, hogy nem ez volt az utolsó rendelésem az iHerb-ről.



Ti rendeltetek már az iHerb-ről? Ha igen, milyenek a tapasztalataitok?




Címkék: , , , ,

4 megjegyzés:

Időpont: 2014. június 13. 9:14 , Blogger Rita írta...

Jaj jaj, ahányszor Vikinél látom a bejegyzéseket mindig benézek a webshopba, de soha nem rendelek semmit, de azt hiszem most már muszáj lesz, annyi szuper dolog van. Sminkek, kaják és fincsi teák, hogy már nem tudom mivel is kezdjem a listát. Ilyen ajakápolót valószínűleg én is bedobnék a kosaramba már csak az ára miatt is :)

 
Időpont: 2014. június 14. 9:41 , Blogger M. írta...

Engem nagyon érdekel ez a fogfehérítős cucc, remélem majd beszámolsz róla, mert ha neked használ, akkor beadom végre a derekam és én is rendelek. :)

 
Időpont: 2014. június 14. 13:04 , Blogger Viki írta...

Én is így vagyok ezzel. :) Tulajdonképpen most is Viki posztja után néztem fel iHerb-re és csodák csodájára ismét rendelhető volt a fogfehérítő szett, úgyhogy ezt égi jelnek vettem. :D Legközelebb amúgy már én is szeretnék valami különleges édességet, vagy teát, azokból sosem elég. :D

 
Időpont: 2014. június 14. 13:06 , Blogger Viki írta...

Mindenképpen lesz róla poszt a 14 napos kúra után. Ma már el is készítettem az "előtte" fotót. :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal