2013. november 1., péntek

S-he Stylezone őszi körömlakktrendek - 329.


Én is azon szerencsések közé tartozom, akiknek a DM Drogerie Markt Magyarország egy csodaszép S-he Stylezone termékekből álló csomagot küldött tesztelésre. A héten már mutattam is Nektek egy képet az újdonságokról, amik egyébként a legújabb őszi/téli kollekciókból valók. Összesen 4 db körömlakk, 2 rúzs és 2 szájfény érkezett hozzám, úgyhogy a közeljövőben róluk is olvashattok majd itt a blogon. A sort egy csodaszép, különleges és számomra meghatározhatatlan színű körömlakkal kezdem, ami a 329-es számot viseli.




Az új S-he lakkok ecsete nekem nagyon hamar belopta magát a szívembe, ugyanis ezzel a hosszúkás lapos ecsettel szerintem kifejezetten szépen és pontosan lehet dolgozni. Maga a körömlakk állaga is abszolút pozitív csalódás volt számomra. Nagyon könnyen kezelhető formula, ami szinte magától oszlik el a körmön, szerencsére egyáltalán nem kell vele szenvedni, hogy mindenhová jusson belőle. 



Első ránézésre azt hittem, hogy a sötét szín miatt egy réteg is elég lesz belőle, de végül is kellett belőle a kettő. Ez viszont egyáltalán nem volt problémás, mert elképesztően gyorsan szárad. És ha már a színénél tartunk, én most végleg elvesztem, ugyanis egyszerűen nem tudom belőni a színét. Hirtelen ránézve a "fáradt piros" és a bordó keveréke jut róla az eszembe, de lehet, hogy teljesen messze járok az igazságtól, minden esetre nagyon különleges. És ha ez még nem lenne elég, tele van nagyon apró mikrocsillámokkal, amik közvetlen napfényben szépen előjönnek. Nézzétek csak!




A körömlakkot a DM üzleteiben tudjátok megvásárolni a jól megszokott 799 Ft-os áron. Ha egy igazán különleges pirosas- bordós őszi lakkra vágytok, mindenképpen vessetek egy pillantást a S-he 329-es darabjára, mert ez tényleg nem egy hétköznapi szín. 



Nektek, hogy tetszik a S-he 329-es körömlakkja? Ismeritek, szeretitek a márkát? Melyik a kedvenc S-he Stylezone terméketek?






Címkék: , , , , ,

6 megjegyzés:

Időpont: 2013. november 1. 14:48 , Blogger Próbatétel írta...

Szerintem avar színe van :)

 
Időpont: 2013. november 1. 20:41 , Blogger Unknown írta...

nagyon szép *.*

 
Időpont: 2013. november 1. 21:43 , Blogger djkaty írta...

Nagyon szép :-)

 
Időpont: 2013. november 2. 0:34 , Blogger dyna írta...

ezt az árnyalatot is nagymamalakknak hívom, de ezt éppen szívesen viselném. :)

 
Időpont: 2013. november 2. 7:40 , Blogger Dóri RFB írta...

Ez a tipikus 'ősz-szín', nagyon tetszik! Felkeltetted az érdeklődésem, tuti megnézem valamelyik nap élőben is. :)

 
Időpont: 2013. november 4. 9:41 , Blogger Viki írta...

Örülök Lányok, hogy Nektek is bejön ez a lakk! :) Első körben nekem is picit "mamásnak" tűnt, de miután felkentem és olyan szépen megcsillant rajta a fény, egyből elmúlt ez az érzésem. :D

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal