2013. november 1., péntek

Essence Dark Romance trendkiadás



Én még csak nemrég találkoztam a boltok polcain az Essence Metal Glam újdonságaival, de máris itt egy újabb trendkiadás, a Dark Romance. Ahogyan a nevében is benne van, főleg sötét színekből álló termékeket kapunk az új kollekcióban, amiből nekem most több is megdobogtatta a szívem. 




A Dark Romance trendkiadásban szemre, szájra, arcra és körömre való termékek is akadnak bőven, úgyhogy szerintem mindenki talál benne kedvére valót.


01 Mystery Glam

02 A Romance to Remember


Mystery Glam szemhéjpúder paletta színei szerintem nagyon ígéretesek, de nem élem bele magam túlságosan, mert ezek a quattrok nem a pigmentáltságukról híresek. Minden esetre felkerül a csekkolni való listára.


01 Black Shadow, 02 Foggy Love


Kapunk 2 szivacsos végű "füstösítő" szemceruzát is. Ezeket nem hiszem, hogy közelebbről meg fogom nézni, mert a mostani Alverde szemceruzámból még bőven van.


01 Light Up!


Természetesen ez a trendkiadás sem múlhat el highlighter nélkül. Ez az egyetlen olyan sminktermék, amit soha, de tényleg soha nem használok, úgyhogy ezt megint csak kihagyom.


01 Painted Love

02 Red Romance


Két krémpirosító is érkezik, amik a képek alapján elég tetszetősek, de valahogy ezekkel is úgy vagyok, mint a szemhéjpúder palettákkal. A korábbi krémpirosítókat eléggé foltosan lehetett felvinni, úgyhogy ezekhez is egy kicsit félve közelítek.


01 Red Romance, 02 Painted Love


A krémpirosítók színéhez passzoló rúzsokat is tudunk majd vásárolni a Dark Romance trendkiadásból. A képek alapján nekem hatalmas kedvenc mindkét szín, de mivel piros rúzsom már van, azt valószínűleg nem fogok venni, viszont ezt a burgundis beütésűt biztosan meg fogom nézni közelebbről is.


01 Black Shadow, 02 Light Up!


A szájra való termékek között a rúzsokon túl 2 szájfény is érkezik. Az igazat megvallva engem ezek hatottak meg a legkevésbé, bár én amúgy sem vagyok egy nagy szájfény fan. A fekete elég izgalmasnak tűnhet annak, aki kedveli az extrémebb sminkeket, de szinte 100%-ig biztos vagyok benne, hogy csak egy halovány színe lesz, így pedig már kevésbé tűnik izgalmasnak.


01 Dark Night Starlight, 02 Red Romance, 03 Moonless Night, 04 Gothic Gold


Gondolom már kitaláltátok, hogy nekem megint a körömlakkok nyerték el a legjobban a tetszésemet. Ebben a trendkiadásban négy gyönyörű árnyalat érkezik négy különleges finissel. A leginkább az arany színű sand-et és a szürkés suede-ot várom, de biztos, hogy a többit is meg fogom nézegetni. 


01 What Gothic Girls Want


Nagyon szimpi ez a kis körömdíszítő szett is, és tudom, hogy eBay-en jóval olcsóbban hozzá lehetne jutni, de nem kizárt, hogy közelebbről is meg fogom nézni.


01 Dark Art


A Dark Romance egyetlen darabja, aminek nem igazán érzem a létjogosultságát az ez a tetkó szett, de hát biztosan van, aki ezt is megveszi.

Kissé felemás érzéseim vannak a Dark Romance trendkiadással kapcsolatban. Egyrészről vannak olyan termékek, amelyek a képek alapján megfogtak, viszont a korábbi tapasztalatok miatt nem fűzök hozzájuk túl nagy reményeket, és vannak olyanok is (főleg a körömlakkok), amik már most felkerültek a képzeletbeli kívánságlistámra. Én bízom benne, hogy mostanra már a krémpirosítók és a szemhéjpúder paletták terén is sikerült egy kicsit ráerősítenie az Essence-nek, mert ha igen, akkor tényleg nagyon nagy durranás lesz ez a TE. A hivatalos megjelenés decemberre várható, bízzunk benne, hogy nálunk is kapható lesz majd.



Nektek, hogy tetszik az Essence Dark Romance trendkiadása? Van olyan termék, ami felkerült a kívánságlistátokra?






Címkék: , , ,

4 megjegyzés:

Időpont: 2013. november 2. 19:41 , Blogger Dora írta...

Annak ellenére, hogy a piros rúzsomat ritkán használom (az a kényszerképzetem, hogy a fekete hajam és világos arcbőröm miatt úgy nézek ki piros szájjal, mint Hófehérke), mindkét rúzs nagyon megtetszett, a burgundi árnyalatú különösen! :)

 
Időpont: 2013. november 4. 9:45 , Blogger Viki írta...

Én szeretem magamon a piros rúzst, viszont én sem hordom túl gyakran, mert nekem meg olyan tévképzetem van, hogy olyankor mindenki olyan furcsán bámul rám. Azt pedig nem nagyon szeretem. :D

 
Időpont: 2013. december 3. 21:59 , Blogger Zorka írta...

Úgy tudom, nálunk sajnos nem lesz majd kapható.:(

 
Időpont: 2013. december 3. 23:32 , Blogger Viki írta...

Zorka: Komolyan? :( Pedig az arany színű sand lakkra nagyon pályáztam.

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal