2012. július 27., péntek

Essence BTGN francia manikűr körömvég - TESZT



Több, mint egy hete, hogy felkerültek a körmeimre az Essence - Better than gel nails francia manikűr körömvégei, és mostanra jutottak el egy olyan szintre, hogy könnyes búcsút kell tőlük vennem. Ha kíváncsiak vagytok, hogyan bírták ezt az egy hetet, tartsatok velem. :)




Bár elég egyértelműnek tűnt a használata, azért elolvastam a doboz hátulján lévő utasításokat. 




A dobozka 18 db ilyen vékony is körömvéget tartalmaz, összesen 9 méretből választhatjuk ki a nekünk megfelelő méretet. Érdemes feljegyezni, hogy melyik ujjunkra melyik méret stimmel, így a későbbiekben ezzel már nem kell foglalkoznunk.




Ahogy a fenti képen is láthatjátok, én nem azokat a termékeket használtam a körmeim elkészítéséhez, amik a hivatalos leírásban szerepeltek, de ettől függetlenül ezekkel is elég jól bírták. 

Én így haladtam sorban:
1. Első lépésként "felpróbálgattam" a körömvégeket, és kiválasztottam a megfelelő méreteket.
2. Ezt követően az Essence studio nails fast cuticle remover-rel felpuhítottam a körömágybőrt, amit ez után már könnyedén vissza tudtam tolni.
3. Egy finom körömreszelővel óvatosan átdörzsöltem a körmeim felületét.
4. Egy gyors mozdulattal felvittem egy kiadós adagot a Moyra műkörömragasztójából a körömvégekre, majd igyekeztem minél pontosabban a helyükre illeszteni őket. Az első 2-3-nál még kicsit bénáztam azzal, hogy rendesen odaragasszam őket és eközben a saját ujjaim ne ragadjanak össze, de mire a mutató ujjamhoz értem, már egész jól ment. Miután felkerültek a körömvégek, lereszeltem a felesleges műanyag részeket.
5. A leírás szerint most jönne egy réteg a BTGN alaplakkból, majd a fedőlakkból, de én ezek helyett az Essence quick dry topcoat gyors-száradó fedőlakkját vittem fel 3 rétegben.





Ez volt a kiinduló állapot, múlt hét csütörtök. Habár a gyűrűsujjamon látszik, hogy nem lett tökéletes az illesztés, első nekifutásra én elégedett vagyok vele.




Ezek a képek pedig most szerdán készültek. A bal mutatóujjamról egy az egyben leesett a körömvég, a jobb mutatóujjamról és a jobb hüvelykujjamról pedig egy-egy darab tört le belőle. A hüvelykujjnál várható volt, ugyanis finoman fogalmazva, nem volt éppen szabályos a körmöm formája, és azon a részen, ahol letört a körömvég, saját körmöm nem volt. Szóval körömhosszabbításra tényleg nem alkalmas. Itt még azért próbáltam belőlük kihozni a maximumot, úgyhogy a bal mutatóujjamra feltettem egy (eggyel) kisebb méretet, a hüvelykujjamat formára reszeltem, a jobb mutatóujjamon lévő körömvéget pedig kiegészítettem fekete lakkal. Emellett pedig az összes körmömön végigmentem még egy réteg fedőlakkal. 
Tegnapra már egyre több körömvég kezdett felválni, kettőről pedig megint letört, úgyhogy úgy döntöttem, itt veszek búcsút tőlük. 

Összességében tehát úgy, hogy nem a speciális lakkokat használtam az elkészítés során, egy hetet (kisebb korrigálásokkal) kibírt, és én még azt is el bírom képzelni, hogy a BTGN alap és fedőlakkal tényleg kibírja az ígért 10 napot. Engem teljesen meggyőzött, ugyanis nagyon könnyedén elkészíthető és viszonylag tartós (nekem nincs olyan manikűr, ami bírná egy hétig) is. Olyannyira felbuzdultam az első használat után, hogy eBay-ről rendeltem fehér színben is, ha kíváncsiak vagytok rá, ezen a linken megtaláljátok. 


Ti szeretitek a francia manikűrt? Nektek mi a véleményetek erről a termékről? Használtátok már korábban?

Címkék: , , , ,

6 megjegyzés:

Időpont: 2012. július 27. 18:41 , Blogger Unknown írta...

Szia! :)
Azokat a tök jó rucikat melyik turiba veszed? (várossal együtt)
ÉS bocsi hogy ehhez a bejegyzéshez írtam! :D

 
Időpont: 2012. július 27. 23:37 , Blogger Viki írta...

Szia! Szerencsen van a piac mellett ez a turi, ha jól emlékszem Igniker Kft. a neve. :)

 
Időpont: 2012. augusztus 5. 16:47 , Blogger Sophie írta...

Szerintem a francia a legelegánsabb manikűr. Nálam is van egy-két franciás poszt :)

 
Időpont: 2012. augusztus 6. 13:06 , Blogger Viki írta...

Igen, most, hogy elteltem a sok színes körömtől, ez az egyik kedvencem. Egyébként abszolút egyetértek Veled, tényleg az egyik legelegánsabb manikűr. :)

 
Időpont: 2012. augusztus 6. 19:46 , Anonymous Névtelen írta...

Szia
Megtudnád nekem írni hogy hol veszed a termékeket?

Köszönöm elöre is a válaszodat

 
Időpont: 2012. augusztus 7. 21:05 , Blogger Viki írta...

Szia!

A körömvég, a körömágybőr eltávolító és a fedőlakk mind Essence márkájú, ezeket én a Rossmannban vettem, de a Müllerben és a DM-ben is be tudod őket szerezni.

A kis visszatoló egy egyszerű manikűrszettben volt, a körömreszelőt és a Moyra műkörömragasztót pedig fodrászkellékesben vásároltam, de szerintem bármilyen körömlakkos boltban is beszerezhetőek. :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal