2012. július 14., szombat

Napi köröm - Dínótojás




Sok blogon láttam az Essence legújabb trendkiadásából ezt a pisztáciaszínű lakkot, a 03-as Exits on your right-ot, és nagyon megtetszett, úgyhogy a körömlakk- stop ellenére megvettem. Az első tapasztalatok egyelőre nem a legjobbak, mert nekem valahogy nehezebb szépen eldolgozni, mint a normál Essence lakkokat. Bár ebben lehet, hogy az alaplakk (Essence BTGN) is nehezített a dolgon. Mivel önmagában hullarablósan nézett ki, hirtelen felindulásból rámaszatoltam sötétzöld illetve sárga pacákat, így lett ez a dínótojás kinézet. Azt hiszem erre mondják, hogy jól áll neki a távolság. :D







Nektek, hogy tetszik? Milyen színt viseltek most a körmeiteken?

Címkék: , , ,

2 megjegyzés:

Időpont: 2012. július 14. 19:10 , Blogger dyna írta...

cuki elkeresztelés és az ötlet is. a héten én is megvettem ezt a lakkot, de még nem kentem fel. mondjuk most az elmúlt 2 hétben beszereztem vagy 10-12 lakkot, szóval várnak még páran a debütálásra. :))

épp csupik a körmeim, az orly nailtritionnal kenegetem, mert még (már csak) a két hüvelyk lemezesen töredezik és most kap pár nap pihit. igaz, tegnap még mindegyiket más színűre akartam pingálni, ki is választottam a befutókat, de a hűvösebb idő most elvette tőle a kedvem.

 
Időpont: 2012. július 16. 12:01 , Blogger Viki írta...

Úúúh, akkor van miből válogatni. :D Nekem is ideje lenne tartani pár regeneráló napot, mert megint meggyengültek a körmeim a folyamatos lakkozástól. :/

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal