2014. július 30., szerda

YVES ROCHER | VIRÁGZÓ CSERESZNYEFA EDT


A cseresznyevirág illatú termékekkel egészen 2 éve indult a "kapcsolatom", amikor egy kedves ismerősömön megéreztem a L'Occitane Cseresznyevirág parfümét. Azóta, amikor meglátok valahol egy ilyen terméket, egyből teljesen rápörgök. Pár hónappal ezelőtt még az Oriflame-től is rendeltem egy ilyen testpermetet, de persze a közelében sem volt a keresett illatnak. Aztán most, hogy az Yves Rocher nyári kuponfüzetével akciósan lehetett hozzájutni a Virágzó cseresznyefa EDT-hez, úgy döntöttem, teszek vele egy próbát, hátha felismerem benne az ismerős illatot. Az igazat megvallva, még ez is fényévekre van a L'Occitane parfümtől (meg úgy magától az igazi cseresznyevirág illattól), viszont annyira megtetszett, hogy végül csak elhoztam. 

Ez igazából egy EDT, viszont szerintem a testpermet kifejezés jobban illene rá, mert tartósság tekintetében inkább arra hasonlít. Én kb. 1-2 órán keresztül érzem magamon, utána már szinte semmi nem marad belőle, de mivel elég nagy kiszerelésű (100 ml), szerintem így is sokáig elég lesz.

Az illata kifejezetten virágos (még jó) és friss. Azt nem tudnám megmondani, hogy milyen virágnak van ilyen illata, de szerintem nem a cseresznyevirágnak. Ettől függetlenül viszont nagyon kellemes. Nekem valamiért a vizes jelző is eszembe jut róla, de nem tudnám pontosan megfogalmazni, hogy mit értek alatta, egyszerűen csak ez jut róla eszembe, amikor megérzem az illatát. Egyértelműen egy könnyed tavaszi, nyári illat.

Hagyományos szórófeje van, amivel elég nagy adagot lehet egyszerre kifújni. Tudom, hogy nem szabad "összedörzsölni" a csuklónkat parfümözéskor, de ez akkora mennyiséget adagol egyszerre, hogy egyszerűen nem bírom megállni.

Az Yves Rocher-ban a nyári kuponfüzettel 4.100 Ft-ért tudjátok megvásárolni a Virágzó cseresznyefa EDT-t, ahol most ajándékba adnak hozzá egy 100 ml-es tusfürdőt is. Illetve ha nincs a közeletekben Yves Rocher üzlet, akkor a webshopból is meg tudjátok rendelni, itt viszont 5.800 Ft-ba kerül csak a parfüm. Egyébként testápoló változata is létezik, amit most akciósan lehet megvásárolni 1.390 Ft-ért, én erősen elgondolkodtam rajta, hogy abból is beszerzek egy darabot, mert tényleg nagyon kellemes illata van. 




Ti próbáltátok már az Yves Rocher Virágzó cseresznyefa EDT-t? Nektek, hogy tetszik? Melyik a kedvenc nyári illatotok?




2 megjegyzés:

Időpont: 2014. július 30. 9:59 , Blogger SugarBee írta...

Hmmm a cseresznyevirág*_* Én is odáig vagyok érte. Kedvenc nyári illatom a D&G Light Blue /hiába a klasszikusok a gyengéim/, de ez most nagyon felcsigázott. Ha elárulod nekem hol lehet hozzájutni /ahol meg is lehet szaglászni/ akkor tutira vetek rá egy pillantást.:D Tetszik a blogod amúgy nagyon!:)

 
Időpont: 2014. augusztus 14. 19:22 , Blogger Viki írta...

Juuuj, a Ligh Blue nekem egész középiskolában (mikor volt már az... :D) "A parfüm" volt, nem is emlékszem már meddig ácsingóztam érte, mire sikerült megszereznem. :) Azóta inkább a virágosabb illatok jönnek be jobban, de még mindig itt van az orromban a D&G illata. (De jó, hogy megemlítetted, így egész este ezen fogok nosztalgiázni :D). Amúgy ezt a cseresznyevirág illatot bármelyik Yves Rocher üzletben meg tudod szaglászni, az üzletek listáját itt találod: http://m.yves-rocher.hu/storelocator/index.php

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal