2012. március 29., csütörtök

Nivea Lash Elastic szepillaspirál teszt

Ez a szempillaspirál is a Hello Monday rendelésem részeként érkezett, itt már olvashattatok róla. Nagy izgalommal tettem a kosárba ezt a terméket, mert korábban még nem találkoztam Nivea dekorkozmetikummal, tudtam, hogy léteznek, de nálunk nem igazán terjedtek el. Magyar véleményt egyáltalán nem, külföldit is csak elvétve találtam róla, de úgy voltam vele, hogy 1.190 Ft-ért szinte ajándék. 

A webshop is elég szűkszavúan ír róla, a termékleírásnál csupán ennyi szerepel: Az új Lash Elastic szempillaspirál 300%-os formabontó dúsítottságot biztosít. Különleges keféjének köszönhetően minden pillát a tövétől a hegyéig csomómentesen fed be, ezzel hosszú, dús hatást kölcsönöz.

Na most vagy senki nem tud angolul a Hello Monday-nál, vagy egyszerűen csak elírás hülyének akarnak nézni, de a csomagoláson az szerepel, hogy 80%-kal lesznek hosszabbak a pilláink, ha ezt a spirált használjuk. Szó nincs dúsításról, főleg nem 300%-os dúsításról. Ami a csomagoláson még megtalálható, az az, hogy a termék méhviaszt és B5 provitamint is tartalmaz. A viasz a pillák rugalmasságáért felel, míg a B5 vitamin ápol és hidratál.




Maga a spirál egyébként egy ilyen félig papír, félig műanyag csomagolásban érkezik, ami azért szuper, mert így tuti, hogy nem bontogatta ki előttünk senki.




A keféje hosszú és vékony, gyerekjáték vele dolgozni, mert könnyen be lehet vele menni a szempillák tövéhez is. Készítettem néhány előtte - utána képet is, ott látszik, hogyan teljesít élesben..




A hosszabbító hatás még csak-csak érvényesül, viszont dúsítani egyáltalán nem dúsítja a pilláimat (Bár ezt a hivatalos termékleírás nem is ígéri). Szerintem nem túl sok különbség van a két kép között, bár, lehet, hogy csak én vagyok túl szigorú.




Itt azért már lényegesen jobban látszik, hogy melyik az előtte és melyik az utána fotó, de ebben  a szempilla göndörítő is közrejátszik. 





Teszteltem a vízálló tulajdonságát is, sajnos ebből a szempontból egyértelműen elvérzett. Épphogy csak megmostam az arcom, azonnal kezdett lefolyni a festék a szemem alá. Gyanús is volt az esti lemosásokkor, hogy milyen könnyen lejött nedves törlőkendővel. Kár érte.

Összességében annak egy jó befektetés lehet, aki a mindennapokra keres szempillaspirált, és szolid, visszafogott pillákra vágyik. Nekem a hétköznapokra tökéletesen megfelel, főleg ezért az 1.190 Ft-ért. Strandra semmiféleképpen ne menjünk vele, bár én amúgy sem szoktam ilyen helyekre sminkelni magam. 

Nektek melyik a kedvenc szempillaspirálotok, amit hétköznap használtok? Ki szoktátok magatokat sminkelni, ha strandra mentek?

P.S.: Szombat éjfélig lehet jelentkezni a Húsvéti nyereményjátékra. Az oldalsávban, a játék képére kattintva elolvashatjátok a részleteket! :) 

Címkék: , , ,

6 megjegyzés:

Időpont: 2012. március 29. 16:43 , Blogger Andrea írta...

Strandra smink? Van aki sminkeli magát olyankor?:D Én amúgy kifejezetten utálom a vízálló spirálokat, mert nem sűrűn sírok meg mosok arcot napközben, nap végén meg minél könnyebben búcsúzik annál jobb :) Ezért meg szerintem az az ezres is kár :( L'Oreal párti vagyok, spirál fronton szerintem régóta verhetetlenek...

 
Időpont: 2012. március 29. 17:23 , Blogger Viki írta...

Hidd el, van, aki képes strandra is partikirálynő sminkben menni :D Nekem legutóbb a 4D-s L'Oreal spirál volt, de az már annyira durva volt, hogy nappalra nekem nem fért bele. Most a Glamourban 50%-os DM kupon van bármely sminktermékre, amit szerintem spirálra fogok felhasználni. Szerinted melyik a legjobb a L'Orealtól?

 
Időpont: 2012. március 30. 10:30 , Blogger H.Timi írta...

Hát engem nem győzött meg ez a spirál a látottak alapján.
A kedvencem még mindig az Avonos Super Shock Mascara, mondjuk az hosszítani nem hosszít szerintem, bár ezt megállapítani nem tudom, mert baromi hosszúak a pilláim, de nagyon jól dúsít, egyszerűen imádom :)

 
Időpont: 2012. március 30. 12:01 , Blogger Viki írta...

Hát nem nagy szám, az tuti. Eredeti áron pedig 2.700 Ft-ba kerül. A szempilláim hosszával én is meg vagyok elégedve (a ricinusolaj sokat segített rajta), úgyhogy nálam inkább a dúsításra kellene rágyúrni. :D

 
Időpont: 2012. március 30. 14:00 , Blogger Judit írta...

Érdekesnek tűnt ez a spirál,de egyátalán nem győzött meg.

A kedvencem az Avon Super Enchant nevű spirálja.
Nagyon-nagyon jól dúsít,hosszantartó és vízálló. :)

A ricinusolaj mennyi idő alatt hosszabbította meg a szempilláidat??
Csak a hosszabbításban segített??
Mennyiért lehet beszerezni gyógyszertárban illetve mekkora kiszerelésben??

Köszi előre is!

 
Időpont: 2012. május 2. 10:47 , Blogger Viki írta...

Elképzelhető az, hogy korábban már válaszoltam, majd valami úton módon eltűnt a hozzászólásom? Csak mert úgy emlékeztem, hogy erre már reagáltam korábban is... fura.

Na szóval, úgy látszik, hogy az Avonos spirálok tényleg tudnak valamit, mert Harcos Póniló is pont egy Avonosat ajánlott fentebb. :)

A ricinusolajjak kapcsolatban: én 30 g-ot (fura, hogy grammban adják meg, mert egyébként folyékony) üvegcsével azt hiszem 400 Ft-ért vettem. Lehet, hogy első hallásra kevésnek tűnik a 30 g, de iszonyatosan sokáig elég. Én nagyjából 1 hónapon keresztül használtam, de még a fele sem fogyott el és 2 hét után már látványos volt a növekedés. Szerintem egyébként erősítette is a pilláimat, mert az esti sminklemosáskor már jóval kevesebb szempillám hullott ki, mint korábban. Úgyhogy egy próbát szerintem mindenképpen megér. :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal