2012. március 10., szombat

Chanel Rouge Hydrabase - Paparazzi

Ez a rúzs szintén a Hello Monday-es csomagomban lapult. Mint már korábban is írtam, ezelőtt soha nem próbáltam Chanel terméket, ezért a szájfényhez hasonlóan, a rúzzsal szemben is nagy elvárásaim voltak. 





A csomagolás ugyancsak klasszikus, fekete doboz, alján sorszámmal és fantázianévvel. Maga a rúzs pedig egy elég masszív műanyag tokban kapott helyet, ami rendesen gyűjti az ujjlenyomatokat. 




A kupak tetején a már jól megszokott Chanel embléma.




Ennél a rúzsnál szerencsére már feltüntették a fantázianevet és a sorszámot is, így jobban utána tudtam nézni, mint a szájfénynek. Amikor kibontottam, nagyon örültem neki, hogy olyan színt kaptam, amire számítottam, egy nagyon szép, visszafogott rózsaszínes árnyalat. A rúzs színe élőben valamivel élénkebb és barackosabb, sajnos nem tudtam olyan képet készíteni, ami 100%-ban visszaadná a valóságot.

Az illata nekem kicsit fura. Nem tudom, hogy csak a színe miatt-e, de én rózsaillatúnak érzem, ami kicsit olyan nagymamás számomra. Talán azért, mert nagyim régi rúzsainak volt hasonló illata.  

Az állagát tekintve, maga a rúzs keményebb, mint amikkel korábban találkoztam, viszont nagyon szépen lehet vele dolgozni, nem kell százszor végighúzni, hogy egy kevés színt kicsalogassak belőle. 






A számra egy rétegben kenve nem sok színt, inkább csak egy kis fényt ad neki, viszont, ha többször áthúzom, elég erőteljes fedést is el lehet vele érni. Krémes textúrájú, az ajkakat nagyon jól hidratálja, és egyáltalán nem szárít. Nagyon kellemes viselni, nincs az a ragadós érzés, mint sok rúzs esetében, olyan, mintha csak egy ajakápolóval lenne kikenve a szám. 

Összességében én elégedett vagyok ezzel a rúzzsal, de nem mondanám, hogy bármiben is többet nyújtana, mint egy drogériás társa. Jól kihasználható szín, kellemes textúra, amit nagyon sok alsóbb kategóriás rúzs ugyan úgy meg tud adni nekünk. Teljes árán biztos, hogy nem vásárolnám meg, ezért a 2.500 Ft-ért viszont szerintem abszolút megérte. 

Címkék: , , ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal