2015. január 4., vasárnap

ÚJ ÉV, ÚJ ÉN ... I N S P I R Á L - L A K

"A kaleidoszkóp-effektus azt ígéri: ha egy kicsit elmozdítasz valamit a kedvező irányba az életedben, akkor a nagy egész életmintázat változik meg. Ez pedig nagy esély! Változtass, és élvezd a pozitív hozományokat!" /Bagdy Emőke/

Az utóbbi egy évben, de főleg az utolsó néhány hónapban kifejezetten aktív volt az életemben a kaleidoszkóp-effektus, habár tegnapig még csak nem is tudtam, hogy létezik ilyen. Napról-napra olyan változások történtek, amik hosszú távon határozták meg az életemet és ezzel együtt a blog életét is. Nyár elején lediplomáztam, októberben összeköltöztem a Barátommal, decemberben pedig elkezdtem dolgozni életem első "igazi" munkahelyén. És akkor arról a rengeteg pozitív élményről, amit a blog révén éltem át, még nem is beszéltem. Olyan dolgok ezek, amikért rettentő hálás vagyok  Istennek/a Sorsnak/az Életnek/a Karmának, (hívja mindenki úgy, ahogy akarja). Viszont be kellett látnom, hogy ezek a változások, ezek az új élethelyzetek engem is megváltoztattak. 

Ma már kevésbé tud lázba hozni egy Essence vagy Catrice szortimentfrissítés, helyette sokkal szívesebben lapozok át egy IKEA katalógust, vagy éppen nézelődök lakberendezési oldalakon. Nem azt mondom, hogy már nem érdekel a szépségápolás. Sőt, nagyon is érdekel. Inkább csak a hozzáállásom változott meg. A korábbi "óh, nem baj, hogy már 600 ugyanilyen színű pirosítóm van otthon, EZT AZ EGYET még megveszem, mert csak 300 Ft-ba kerül" helyett egy ideje már a Vivienne Westwood-féle "Buy less, choose well" szerint élek, aminek a lényege, hogy kevesebb, de jobb minőségű, időtállóbb dolgot vásárolok.


Jó pár hete érlelődik bennem a gondolat, hogy mostanra már teljesen "kinőttem" ezt a felületet és a közel 3 évvel ezelőtti koncepciót, viszont sehogy sem akartam beismerni még magamnak sem, hiszen nagyon közel nőtt a szívemhez a blog. A tegnapi idézet viszont hirtelen felrázott és megadta a választ a problémára... csak egy kis elmozdításra, egy új "játszótérre" van szükségem, ahol megoszthatom a véleményem azokról a dolgokról amik érdekelnek, viszont a Cheap and Chic look zászlója alá már nem férnek be. Ez az új játszótér pedig nem más, mint az I N S P I R Á L - L A K, aminek az ajtaja már nyitva áll és nagy szeretettel vár mindenkit. Reményeim szerint ez egy olyan stílusos, kreatív és otthonos kis kuckó lesz, ami inspirál, feltölt és motivál. Az új felületen is lesznek szépségápolással és divattal/stílussal kapcsolatos bejegyzések, viszont kiegészül a sor az otthon és a kreatív ötletek témakörével, illetve mindenféle "felnőttes" dologgal. A számomra legkedvesebb bejegyzéseket átviszem majd az új oldalra is, az új bejegyzések viszont mostantól csak ott fognak megjelenni. Azon is sokat gondolkodtam, hogy mi legyen a sorsa a Cheap and Chic look blognak és Facebook oldalnak, és egyelőre - amíg sikerül mindenkinek átjutnia az új felületre - mindkettő megmarad.

Zárásként szeretném Nektek megköszönni ezt a közel 3 évet, hogy itt voltatok, hogy írtatok, hogy megosztottátok a véleményeteket és a tapasztalataitokat, és, hogy egy igazi kis közösséggé tettétek az oldalt. Remélem az új helyre is velem tartotok. :)

Címkék:

8 megjegyzés:

Időpont: 2015. január 4. 12:49 , Blogger Szöszi írta...

Sajnálom, de az érzés kezd bennem is ismerős lenni a körömlakkok terén :) Megyek is az új blogodra!

 
Időpont: 2015. január 4. 13:37 , Blogger littleancsi írta...

Mindig is szerettem a bejegyzéseidet, de ennek a változtatásnak nagyon örülök :) Izgatottan várom az új bejegyzéseket és gratulálok az elhatározáshoz :)

 
Időpont: 2015. január 4. 14:08 , Blogger Réka írta...

Találkozunk az új blogon :)!

 
Időpont: 2015. január 4. 14:59 , Blogger bokorbogi93 írta...

Sajnálom,hogy ezt nem írod tovább, viszon lépek is az új blogra gyorsan. :D

 
Időpont: 2015. január 4. 18:41 , Blogger Unknown írta...

Új év, új dolgok! :) Szerettem a blogodat mindig valami érdekes bejegyzéssel jelentkeztél!:) Megyek megnézem a másik blogodat is. :)

 
Időpont: 2015. január 4. 21:08 , Blogger Unknown írta...

már a poszt elején éreztem, hogy itt valami lesz, kicsit féltem hogy be szeretnéd fejezni a blogolást. Megnyugodtam, hogy nem így van és megyek az új blogodra :) :) :)

 
Időpont: 2015. január 7. 13:21 , Blogger Audrey80 írta...

Kell a változás :) Benézek az új blogra is.

 
Időpont: 2015. január 14. 21:12 , Blogger Unknown írta...

Great post!♥

Brittany // Polka and Dots

Bloglovin // Instagram

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal