2014. szeptember 30., kedd

NUXE HUILE PRODIGIEUSE | MULTIFUNKCIÓS SZÁRAZOLAJ ARCRA, TESTRE, HAJRA


Még augusztus elején szereztem be a NUXE híres száraz olaját, a Huile Prodigieuse-t és azóta az arcápolási rutinom szerves részévé vált, úgyhogy úgy gondolom, eljött az ideje, hogy részletesen is megosszam a tapasztalataimat Veletek.

Maga az olaj egy masszív üvegben érkezik, aminek szerintem roppant elegáns, minőségi hatása van. Kétféle kiszerelésben kapható, én első körben a kisebb, 50 ml-esre csaptam le, ami egy sima 'kiöntős' üvegben érkezik. Eleinte azt hittem, hogy körülményes lesz minden egyes alkalommal öntögetni a kezembe az olajat, és attól is féltem, hogy túl sok fog így majd kárba menni, de szerencsére egyáltalán nincs vele probléma. Simán önteni ugyanis nem lehet, ahhoz, hogy kinyerjük belőle az olajat, enyhén meg kell rázni az üveget. Hozzátéve egy 'rázással' én pont akkora mennyiséget kapok, ami a teljes arcomra elég, így tényleg minden cseppjét el tudom használni. A nagyobb, 100 ml-es verzió egyébként már fújós fejet kapott, úgyhogy ha valakinek problémát jelent az öntözgetés, akkor inkább a nagyobb kiszerelést érdemes választania.

A NUXE Huile Prodigieuse összetevői nagyon barátságosak, a hivatalos leírás szerint 6 értékes növényi olajat tartalmaz: borágó, orbáncfű, édes mandula, kamélia, mogyoró és makadámia olajat, ráadásként pedig még E-vitamin is található benne. Egyébként pedig szilikon- és ásványi olaj-mentes, amiért tőlem extra-piros pont jár.


Az illata eléggé erős és jellegzetes, amiről én mondjuk szívesen lemondanék, főleg, hogy az összetevők listájában a parfüm a 7. helyen áll. Sokan arra panaszkodnak, hogy 'nyanyás' illata van, szerintem azért ez enyhe túlzás, bár tény, hogy a kamélia nagyon intenzíven érződik benne. 

Száraz olajról lévén szó az állaga először a szokásos olajos, de amint felkerül a bőrre, szinte pillanatok alatt beszívódik, és csak a puha, selymes bőr marad utána. Teljesen más, mint az Aromax Csipkebogyó olaja, ugyanis ott csak órákkal később (gyakran csak reggelre) tűnt el a 'tocsogós', olajos érzet, itt viszont néhány perc alatt teljesen megszűnik. A NUXE száraz olajának egyébként sokkal hígabb, könnyedebb az állaga, úgyhogy ezt száraz arcbőrre szoktam felvinni arctisztítást követően.

hidratálóképessége egyszerűen zseniális, ahogyan már azt korábban is említettem, reggelre úgy ébredek, mintha kivasalták volna az arcom. A reggeli arctisztítás után is ezt szoktam egyébként használni, mert még a sietős reggeleken is bőven van ideje beszívódni, és szerencsére sminkelni is simán lehet rá, nem csúszkál el róla az alapozó. 

Nekem most éppen száraz korszakát éli a bőröm, úgyhogy nem tudom, hogy zsíros bőrön vajon hogyan működik, de száraz bőrűeknek bátran merem ajánlani. A hivatalos leírás szerint ez egy multifunkciós olaj, tehát arcápolás mellett test- és hajápolásra is alkalmas. Az igazat megvallva én egy kicsit drágának tarom ahhoz, hogy ezzel kenegessem az egész testem, arra inkább használok drogériás testápolót. A hajamon viszont már kipróbáltam, és úgy nekem nem igazán vált be. A száraz hajvégeimre vittem fel belőle egy keveset, de a hajam sajnos nem tudott mit kezdeni vele, egyszerűen nem szívódott fel és olyan 'zsíros hatású' maradt az egész, úgyhogy inkább kimostam belőle. Elképzelhető, hogy hajmosás előtt, 'pakolásként' használva szintén csodaszer, de én arra megint csak sajnálom elhasználni, mert azért valljuk be, nem olcsó mulatság.

Jelenleg már több gyógyszertárban is kaphatóak a NUXE termékek, és ha minden igaz, folyamatosan bővül majd a lista. Amit én nagyon sajnálok, hogy egyelőre sem Debrecenben, sem Miskolcon nem lehet kapni őket, így a szeptember végéig tartó 20%-os akcióról is lemaradok, pedig a Reve de Miel ajakbalzsamot nagyon szerettem volna kipróbálni. Akik hozzám hasonlóan nem tudják gyógyszertárból beszerezni a NUXE termékeket, azoknak ajánlom figyelmébe a Iparfümériát, én is onnan rendeltem a Huile Prodigieuse-t egy kis szettben. Ha jól láttam, most az 50 ml-es kiszerelés 5.030 Ft-ba, míg a 100 ml-es 7.190 Ft-ba kerül.



Ti milyen terméket használtok arcápolásra? Próbáltátok már a NUXE szárazolaját? 
Milyenek a tapasztalataitok?



Címkék: , , , ,

2 megjegyzés:

Időpont: 2014. szeptember 30. 10:19 , Blogger Anna írta...

Anyukám épp a héten vette meg. :D Kipróbáltam a hajamon, de ahogy neked is, nekem sem szívódott, be.

 
Időpont: 2014. október 14. 10:25 , Blogger Viki írta...

Hát sajnos hajra nem a legjobb, viszont arcápolóként zseniális. :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal