2014. szeptember 15., hétfő

MIX&MATCH | 5.

A nőiesebb stílus kedvelőinek ősszel sem kell lemondaniuk a ruhákról és a szoknyákról, ugyanis a sötétebb színű darabok egy vastag harisnyával ilyenkor is simán megállják a helyüket. Mára én is egy ilyen összeállítást hoztam Nektek, amit a hűvösebb reggeleken azért kiegészítenék egy blézerrel, vagy mondjuk egy színben harmonizáló (mű)bőrdzsekivel.


1. Zöld ruha - MANGO - 6.995 Ft
3. Két darabos harisnyaszett - H&M - 3.990 Ft
4. Vékony barna öv - PARFOIS - 1.995 Ft
5. Magas szárú csizma - DEICHMANN - 9.990 Ft
6. Arany színű vékony óra - PARFOIS - 7.495 Ft
7. Fém berakásos fa karperec - MANGO - 2.795 Ft
8. 'Berry Bradshaw' rúzs - CARTICE COSMETICS - 1.249 Ft


Nektek, hogy tetszik ez az összeállítás? Milyen alkalomra tudjátok elképzelni?



Címkék: , , , ,

8 megjegyzés:

Időpont: 2014. szeptember 15. 16:52 , Blogger Anna írta...

Nagyon klassz szett. :) Munkába, vagy barátnős programra, esetleg egy kisebb táskával randira, családi ebédre. :)

 
Időpont: 2014. szeptember 15. 16:55 , Blogger Audrey80 írta...

Nagyon csinos, zöld és barna az én színeim :) A stílus is nagyon tetszik, egyszerű de mutatós. Lesz még jó idő állítólag, mert most azért ebben megfagynék.

 
Időpont: 2014. szeptember 15. 20:16 , Blogger bokorbogi93 írta...

Ez most nagyon betalált! Mintha magamat látnám :D

 
Időpont: 2014. szeptember 16. 9:14 , Blogger PAncsi írta...

Nekem is tetszik ez a szett, szuper! :)
Bár én ilyenkor mg nem húzok vastag harisnyát, jó a vékonyabb is :)

 
Időpont: 2014. szeptember 16. 14:07 , Blogger Viki írta...

Örülök, hogy Neked is tetszik Moon Angel! :)

 
Időpont: 2014. szeptember 16. 14:10 , Blogger Viki írta...

Én nagyon bízom benne, hogy idén is lesz vénasszonyok nyara, mert szeretném még hordani a ruháimat. :D

 
Időpont: 2014. szeptember 16. 14:11 , Blogger Viki írta...

Jajj, ennek nagyon örülök Bogi. :)

 
Időpont: 2014. szeptember 16. 14:11 , Blogger Viki írta...

Jó Neked PAncsi, hogy nem vagy fázós. Én már most is hosszú pulcsiban és nadrágban 'vacogok' itthon. :D

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal