2014. augusztus 30., szombat

HAVI KEDVENCEK | 2014. AUGUSZTUS


Ismét a végére értünk egy hónapnak, ami azt jelenti, hogy itt a havi kedvencek ideje. Az augusztus nálam most főképp az illatokról szólt, úgyhogy a kedvenceim közé is bekerült néhány kellemes illatú termék. Az egyik ilyen az Yves Rocher Virágzó cseresznyefa EDT-je, amiről már itt írtam részletesebben is. Habár nem túl tartós, annyira üdítő és bájos illata van, hogy szinte nem is viseltem mást az elmúlt hónapban. 

Szintén az illatával csavarta el a fejem az Alverde Stadtgeflüster tusfürdője, amit sajnos már nem gyártanak. Én a legelső DM Box-on keresztül jutottam hozzá, és eddig nem is igazán volt szívem elkezdeni használni, csak időnként elővettem, beleszippantottam párat, majd szépen visszatettem a helyére. Mostanra viszont már nem bírtam tovább várni vele, hiába van használatban legalább 4 tusfürdő. Nagyon sajnálom, hogy már nem gyártják ezt a tusfürdőt, és azt is, hogy eddig nem sikerült felfedeznem magamnak, mert annyira fantasztikus illata van, hogy az valami elképesztő. Amikor megérzem az illatát, egy csokis piskótás sütemény jut róla az eszembe, aminek citromos túrókrém tölteléke van. Egyszerűen mennyei. Szerencsére a bőrömet sem szárítja, úgyhogy duplán élvezet használni. 

Félig-meddig az illata  miatt került a havi kedvenceim közé a NUXE szárazolaja, a Huile Prodigieuse is. Eléggé karakteres és 'nehéz', télies illata van, több helyen is a 'nyanyás' jelzővel illették, de én egyáltalán nem érzem annak. Viszont nagy hiba lenne egy ilyen szuper multifunkciós test-, arc-, és hajápoló terméket csupán az illata alapján megítélni, hiszen nem az az elsődleges funkciója, hanem a táplálás. Azt pedig maradéktalanul elvégzi. Az esti arctisztítás után szoktam belőle 1 cseppet (!) eloszlatni belőle a száraz arcomon, és reggelre úgy ébredek, mint akit kivasaltak. De szó szerint. Olyan sima, puha és élettel teli az arcom, mint egy babának. Mondjuk nem egy olcsó dolog, de szerintem minden egyes fillért megér. Főleg ha azt nézzük, hogy ez az 50 ml-es kiszerelés egy évig biztosan elég lesz. 

Körömlakkok terén a Lovely Rio kollekciós Nr. 2 homoklakkja volt a nagy favorit, amit a zöld virágos manikűrnél már láthattatok felkenve is. Önmagában nekem egy kicsit sok, fehérrel kombinálva viszont gyönyörűen mutat. 

Az augusztus smink tekintetében nem volt kifejezetten izgalmas, általában csak a jól bevált szemceruza-szempillaspirál-pirosító hármast viseltem, de néha azért feldobtam egy kis színt a számra is. A legtöbbször a Catrice ajakceruzája, a Pure Shine Colour Lip Balm került elő a 070 Don't Red It árnylatban, amit még a kifutó termékek között találtam. Habár elég döcögősen indult a kapcsolatunk, a végére egészen megszerettem, mert amellett, hogy ez a kis visszafogott, halvány szín hétköznapra tökéletes, egész jól ápolja a száraz ajkakat is.




Nektek mik voltak a kedvenceitek augusztusban? Próbáltátok már ezek közül a termékek közül valamelyiket? Milyenek a tapasztalataitok?



Címkék: , , , , ,

4 megjegyzés:

Időpont: 2014. augusztus 31. 10:25 , Blogger Audrey80 írta...

Kifutó termék a Catrice ceruza??? Jó, hogy írtad, kell még vennem, mostanában csak ezt használom, pont ezt a színt!

 
Időpont: 2014. szeptember 2. 14:05 , Blogger Kata - mosolyrecept.blogspot.hu írta...

A NUXE szárazolajával felkeltetted az érdeklődésemet, eddig csak a hajvégeimre használtam hasonló terméket, illetve mostranában a Balea olajos testradírját, viszont tetszik, hogy multifunkcionális. :)

 
Időpont: 2014. szeptember 5. 10:57 , Blogger Viki írta...

Igen, már én is akciósan vettem kb. egy hónapja.

 
Időpont: 2014. szeptember 5. 11:00 , Blogger Viki írta...

Én pár hónapja kezdtem megismerkedni az olajos termékekkel, eddig el nem tudtam volna képzelni, hogy magamra kenjek bármit is, ami olajos. Most viszont már mindenhol ezeket keresem, mert egyszerűen imádja őket a bőröm. :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal