2014. március 1., szombat

CATRICE HAUTE FUTURE LIMITED EDITION


A Catrice legutóbbi, Luxury Lacquers limitált kiadása még ki sem került a boltok polcaira, máris itt a hír egy újabbról, a Haute Future-ről, ami várhatóan áprilisban fog meg majd megjelenni. Az új kollekciót a tükröződő felületek, a holografikus anyagok és a fém elemek jellemzik, személy szerint én inkább télre tudtam volna elképzelni ezeket a színeket és finiseket, de hát kinek a pap, kinek a papné. A Haute Future keretein belül három baked szemhéjpúdert, egy holografikus szemhéjtust (ez mondjuk egész izgalmasan hangzik, bár számomra ez a "túl szép, hogy igaz legyen" kategória), egy univerzális irizáló toppert, egy pirosító gyöngyöt, két rúzst és hat körömlakkot kapunk, amiből az egyik egy holografikus "pelyhes" fedőlakk. Erre és a szemhéjtusra nagyon kíváncsi vagyok, de a többi dolog most nem igazán hozott lázba. 


CATRICE HAUTE FUTURE - BAKED SZEMHÉJPÚDEREK
C01 Gem Into The Future, C02 iROSEdescent, C03 Never Green Before





CATRICE HAUTE FUTURE - HOLOGRAFIKUS SZEMHÉJTUS
C01 GaLiLACxy





CATRICE HAUTE FUTURE - UNIVERZÁLIS IRIZÁLÓ TOPPER SZEMRE, ARCRA, TESTRE
 C01 iROSEdescent





CATRICE HAUTE FUTURE - PIROSÍTÓ GYÖNGYÖK
C01 iROSEdescent





CATRICE HAUTE FUTURE - IRIZÁLÓ RÚZSOK
C01 Holo Is The New Yolo, C02 iROSEdescent





CATRICE HAUTE FUTURE - ULTIMETE NAIL LACQUERS KÖRÖMLAKKOK
C01 Eletrix Blue, C02 Never Green Before, C03 iROSEdescent, C04 GaLILACxy und C05 Gem Into The Future





CATRICE HAUTE FUTURE - HOLOGRAFIKUS PELYHES FEDŐLAKK
C01 Holo Is The New Yolo




NEKTEK, HOGY TETSZIK A CATRICE HAUTE FUTURE LIMITÁLT KIADÁSA? MELYIK A KEDVENCETEK EBBŐL A KOLLEKCIÓBÓL? VAN KÖZTÜK KÍVÁNSÁGLISTÁS DARAB?






Címkék: , ,

6 megjegyzés:

Időpont: 2014. március 1. 8:44 , Blogger Dii írta...

Végre egy olyan limitált kiadás, ami már érdekesen néz ki (azaz felkeltették az érdeklődésemet). Nem mondom, hogy szükségem van bármelyikre, bár a körömlakkok (főleg a topper, a Bever Green Before és a Gem Into The Future is) szépségesnek tűnik így képről :3

 
Időpont: 2014. március 1. 14:16 , Blogger Próbatétel írta...

Nekem a pirosító kell, meg az élénk kék lakk. Talán :D

 
Időpont: 2014. március 2. 0:45 , Blogger Viki írta...

Na, nálam meg pont ez nem talált be annyira. Bár erre a pelyhes holo topperre én is beneveznék. :D

 
Időpont: 2014. március 2. 0:49 , Blogger Viki írta...

Azok a pirosító gyöngyök, amikkel én eddig találkoztam, leginkább csak egy kis fényt adtak az arcnak, színük nem sok volt, úgyhogy én itt is valami hasonlóra számítok. És mivel a szortimentfrissítéskor beszereztem a Catrice highlighterét, erre nem valószínű, hogy benevezek. :D

 
Időpont: 2014. március 2. 12:55 , Blogger Unknown írta...

Nekem a C01-es Baked személypúder és vagy a C03-as vagy a C04-es körömlakk kell, de az majd csak élőben dől el. :)

 
Időpont: 2014. március 7. 23:30 , Blogger Viki írta...

Elképzelhető, hogy élőben engem is jobban elvarázsol majd ez a kollekció. :D

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal