2014. február 22., szombat

LOVELY - BLINK BLINK NR. 8.


Azt hiszem egyértelműen kijelenthető, hogy a Lovely Blink Blink Nr. 8-as tipikusan egy olyan lakk, amit magamtól soha nem vettem volna le a polcról, mert első ránézésre olyan kis semmi extra, ha viszont közelebbről megnézzük, könnyen szerelembe eshetünk vele. 



Első blikkre csak annyi jött át belőle, hogy egy barna csillámos lakk. Aztán ahogy egyre többet nézegettem, rájöttem, hogy ez bizony nem barna, hanem bronz és a benne lévő arany glitterek miatt egészen alkalmias kis darab. 

Az ecsete viszonylag széles és tömött, bár lévén, hogy egy csillámos fedőlakkról van szó, ez nem sokat számít. Az viszont már igen, hogy elég sok csillámot vesz fel egyszerre, szóval egyáltalán nem kell halászgatni benne, maximum a nagyobb glitterekért, de nekem abból is jutott minden erőlködés nélkül egy-kettő az összes körmömre. 

A sok apró csillám és glitter egyébként egy átlátszó lakkba van belesűrítve, szóval tulajdonképpen bármilyen alapra fel tudjuk kenni. Nekem ez nagyon szimpatikus, mert ez a bronzos árnyalat egész sok színnel kompatibilis. 


Ki is próbáltam néhány színes alapon,  a kisujjamtól haladva a következő lakkokat használtam:

♥ She - 115
♥ Lovely - Nr. 34
♥ Essence - 155 Red ahead
♥ Da Vinci - 55
♥ H&M - Yellow

Szerintem egy egész szerethető kis lakk lett a Lovely Blink Blink Nr. 8. Ha szeretnétek megvásárolni, a Rossmann drogériákban keressétek. A pontos árát nem tudom, de ha jól emlékszem olyan 500 Ft környékén lehet kapni. 



Nektek, hogy tetszik ez a lakk? Szeretitek a csillámos fedőlakkokat?




Címkék: , , ,

11 megjegyzés:

Időpont: 2014. február 22. 23:30 , Blogger Ritu írta...

hú, ez nagyon szép! tök jókkal párosítottad össze ^^ gondolkozom azon, hogy megveszem :)

 
Időpont: 2014. február 23. 7:05 , Blogger djkaty írta...

Nagyon tetszik a lakk maga is, meg a hozzá választott többi szín is :-)

 
Időpont: 2014. február 23. 9:44 , Blogger Viki írta...

Köszi Rita, örülök, hogy tetszik. Szerintem egész jól kihasználható szín, érdemes közelebbről is vetni rá egy pillantást. :)

 
Időpont: 2014. február 23. 9:45 , Blogger Viki írta...

Nagyon örülök, hogy Neked is tetszik Katy! :)

 
Időpont: 2014. február 23. 9:47 , Blogger Unknown írta...

De gyönyörű*-* x
Bianka
http://ruhamania.blogspot.hu/

 
Időpont: 2014. február 24. 11:32 , Blogger Anna írta...

Szép ez a lakk! :)

 
Időpont: 2014. február 24. 19:00 , Blogger Timeinspo írta...

A legjobban a két sötét lakkal mutat jól. ^^ Imádom a csillámos fedőlakkokat, de azt már kevésbé, amikor nem lehet leimádkozni a körmeiről. :D

 
Időpont: 2014. március 2. 1:13 , Blogger Viki írta...

Köszi Bianka. :)

 
Időpont: 2014. március 2. 1:13 , Blogger Viki írta...

Örülök, hogy Neked is tetszik Moon Angel! :)

 
Időpont: 2014. március 2. 1:15 , Blogger Viki írta...

Valóban a sötét lakkokkal a leglátványosabb, de szerintem a fehérrel is egész csini. :)

 
Időpont: 2014. március 2. 1:16 , Blogger Viki írta...

A lemosást mondjuk én sem szeretem, de ha minden kötél szakad, a fóliás módszerrel bármilyen csillámtól meg lehet szabadulni. :D

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal