2013. október 18., péntek

Napi köröm - Happy Halloween 2.


A múlt héten sikerült olyan csúnyán elvágnom az egyik ujjamat, hogy emiatt a appy alloween 2. részét kénytelen voltam elhalasztani. A seb igazából még mostanra sem gyógyult be teljesen, de talán már valamennyire vállalható formába került, úgyhogy most itt vagyok a mini sorozat következő részével. A mai manikűr elkészítéséhez a Manhattan 09 Strange Orange nevű sütőtök színű lakkját vittem fel a körmeimre két rétegben. Ezt a kis- és a középső ujjamon az eBay-ről rendelt körömdíszítő szalagokkal díszítettem, a gyűrűs- és a mutató ujjamra pedig ezúttal is szemhéjtussal került egy-egy minta. A könnyebb fotózhatóság miatt, most nem kentem rájuk fedőlakkot, úgyhogy most egész mattak maradtak a minták is. A csíkos körmeimről nekem valamiért a krumplibogár ugrik be, de ettől eltekintve szerintem egész jópofa lett az végeredmény.






Nektek, hogy tetszik ez a manikűr? Milyen színt viseltek most a körmeiteken?





Címkék: , , , ,

6 megjegyzés:

Időpont: 2013. október 18. 10:15 , Blogger Thimmyke írta...

Cukkki! :D jobbulást az ujjadnak! :)

 
Időpont: 2013. október 18. 10:41 , Blogger Bogi Vrg írta...

Nagyon cuki lett, tényleg olyan krumplibogaras, de nagyon jó :-)

 
Időpont: 2013. október 18. 18:18 , Anonymous Névtelen írta...

Nagyon jó lett :)

 
Időpont: 2013. október 18. 19:47 , Blogger Heléna írta...

Nagyon kreatív, aranyos :)

 
Időpont: 2013. október 22. 19:55 , Blogger Bergamott írta...

Annyira tetszik az előző, hogy kétkedve vártam a következő eléri-e azt a tetszési szintet. Hát igen! :)

Ha nem mondtad volna nekem eszembe se jutott volna a krumplibogár. Együtt nézve még így sem, hogy mondtad.

 
Időpont: 2013. október 27. 23:32 , Blogger Viki írta...

Köszi Csajok, örülök, hogy Nektek is tetszik! :}

@Bergamott: Igyekszem. :} A harmadikat láttad már? http://cheap-and-chic-look.blogspot.hu/2013/10/napi-korom-happy-halloween-3.html

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal