2013. szeptember 20., péntek

Napi köröm - Szőlőlevél


A mai bejegyzésben ismét egy Morgan Taylor körömlakkot láthattok, méghozzá a pirosba hajló Orange you glad árnyalatot. Hirtelen ránézve olyan, mintha piros lenne, de ha alaposan szemügyre vesszük, látszik, hogy ez egy csodás narancsos árnyalat. Részleteket egyelőre nem árulok el, mert hamarosan jön majd róla is teszt, inkább mesélek egy keveset a nyomdázásról. Az igazat megvallva egyáltalán nem vagyok vele elégedett, a mutató ujjamon sikerült elég csúnyán elkennem a mintát a fedőlakkal. Több helyen is azt olvastam, hogy ez a fedőlakk hibája, de szerintem itt inkább maga a nyomdázós lakk volt a ludas, ugyanis eléggé a végét járja szegénykém, és már ezt a 4 díszítést is elég hiányosan sikerült vele elkészítenem. Minden esetre maga a minta nagyon tetszik, a lemez egy Born Pretty Store-os darab, amit most $2,99-ért lehet megvenni, viszont ha használjtátok az YTL91 kódot, akkor 10% kedvezményt kaptok belőle. És egyébként elég gyakran le is szokták akciózni, én még vagy egy hónapja vettem $0,99-ért. 







Nektek, hogy tetszik ez a manikűr? Milyen színt viseltek most a körmeiteken?






Címkék: , , , , , ,

2 megjegyzés:

Időpont: 2013. szeptember 21. 11:51 , Blogger djkaty írta...

Gyönyörű *.*

 
Időpont: 2013. október 2. 13:34 , Blogger Viki írta...

Köszönöm djkaty, örülök, hogy így gondolod. :}

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal