2013. szeptember 16., hétfő

Morgan Taylor - Fire Cracker


A legutóbbi Scrabook bejegyzésben említettem Nektek, hogy mostanában rengeteg szuper dolog történt velem, az egyik ezek közül, hogy megkeresett a my-nailart.net egyik munkatársa, a tündéri Nina, hogy lenne-e kedvem tesztelni néhány Morgan Taylor körömlakkot. Természetesen örömmel mondtam igent a lehetőségre, és a múlt héten már kézhez is kaptam a körömlakkokat, amelyek közül most a Fire Cracker névre hallgató gyönyörűséges tűzpiros árnyalatot szeretném Nektek megmutatni.

Kezdjük először is a külsőségekkel. A lakk 15 ml-es kiszerelésű, és egy egészen vaskos, duci üvegcsében kapott helyet. Az üveg falán találjuk a márkajelzést és a kiszerelést, valamint azt, hogy ez bizony egy professzionális körömlakk. Az üveg alján van feltüntetve a sorszám és a fantázianév, valamint egy lapozható fülön az összetevőlista. A kupak felfelé vékonyodó, de még így is jóval vastagabb, mint az általam használt lakkoké. Egyébként nagyon jól kézre áll, könnyű vele dolgozni. 

Az ecsete a lapos és széles fajtából való, nagyon precízen lehet vele festeni még a körömágynál is. 

A lakk állaga nekem pont ideális, kicsit sűrűbb, mint mondjuk egy Essence lakk, de ebből adódóan a fedése is mérföldekkel jobb. És ha már a fedésnél tartunk, meg kell említenem, hogy valami elképesztően pigmentált. Már az első réteg is szinte tökéletesen fedett, de a biztonság kedvéért átmentem rajta még egyszer. A fenti képen egy, míg az alsóbb képeken már 2 rétegben láthatjátok. A lakk egyébként szuperül terül, egy "mártással" simán ki lehet festeni egy-egy körmöt.

A száradási ideje abszolút pozitív csalódás volt számomra. A sűrűbb állag miatt féltem attól, hogy sokat kell majd várni rá, de nagyon hamar karcmentesre száradt, ezért tőlem kap egy plusz piros pontot. 


Ha mindez még nem lenne elég, a tartóssága is teljesen korrekt. Nekem egy hajmosással és három mosogatással 4 napot bírt ki úgy, hogy a Morgan Taylor Need for speed gyorsan száradó fedőlakkjával fixáltam (és egyébként alaplakknak is ezt kentem fel).

A magyar honlap jelenleg fejlesztés alatt áll, de addig is az amerikai oldalon bámészkodhatunk és gyönyörködhetünk a meseszép színekben. Emellett a my-nailart.net Facebook oldalán is meg tudjuk nézni a Morgan Taylor körömlakkokat, amiket Budapesten a Hegyalja út 23. alatt lehet megrendelni és átvenni. Szerencsére a vidékiekre is gondoltak, ugyanis futárszolgálattal akár házhoz szállítást is kérhetünk. 

Én minden tekintetben elégedett vagyok ezzel a körömlakkal, és bátran merem Nektek is ajánlani. Ha egy erősen pigmentált, tökéletesen fedő és gyorsan száradó tűzpiros minőségi lakkra vágytok, mindenképpen vessetek rá egy pillantást.



Nektek, hogy tetszik ez a szín? Próbáltátok már a Morgan Taylor körömlakkjait? 




Címkék: , , ,

9 megjegyzés:

Időpont: 2013. szeptember 16. 11:03 , Blogger Dii írta...

wow *-* Erre most ennyit tudok mondani :D

 
Időpont: 2013. szeptember 16. 13:56 , Blogger Thimmyke írta...

Elég kis dögös piros... :)

 
Időpont: 2013. szeptember 16. 14:18 , Blogger Unknown írta...

nagyon szép szín :)

 
Időpont: 2013. szeptember 16. 14:31 , Blogger Njoythestyle írta...

Na, végre egy megbízható piros körömlakk! Nagyon megörültem a bejegyzésednek! :)
Pusza: Reni

 
Időpont: 2013. szeptember 16. 15:53 , Blogger littleancsi írta...

Húú ez nagyon dögös :))

 
Időpont: 2013. szeptember 16. 15:54 , Blogger Marcsi Kincsesládikája írta...

Szép :))

 
Időpont: 2013. szeptember 16. 16:45 , Anonymous Névtelen írta...

nagyon elegáns és szexi piros!! tetszik!!!

 
Időpont: 2013. szeptember 17. 13:36 , Blogger dyna írta...

soha életemben nem hallottam még erről a márkáról, de most felkeltetted az érdeklődésemet! ;)
de nem is ez a lényeg, hanem az, h olyan jól mutat a formás, tökéletes hosszúságú körmeiden, katalógusban kellene mutogatni! ;)

 
Időpont: 2013. október 2. 13:44 , Blogger Viki írta...

Jajj Lányok, nagyon örülök, hogy ennyire tetszett Nektek is ez a szín. Valóban érdemes odafigyelni a márkára, mert nagyon jó minőségű lakkjai vannak. :}

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal