2013. július 19., péntek

Napi köröm - Zöld francia



A héten ismét egy visszafogottabb, de már jóval színesebb manikűrt készítettem, mint a legutóbb. Az az igazság, hogy már kezdem unni az egyszerű színeket, túlságosan kiabáló körmökkel viszont nem szeretnék megjelenni a gyakorlati helyen, úgyhogy maradt ez a se nem ilyen, se nem olyan megoldás. Nekem egyébként nagyon tetszik a végeredmény, mert nem túl hivalkodó, de mégis van benne egy kis csavar. A manikűr elkészítéséhez először a H&M ötös lakkcsomagjának zöld színével húztam egy csíkot a körmeim bal sarkába. Mivel egy réteben elég átlátszó volt, átszaladtam rajta még egyszer. Majd miután mindkét réteg megszáradt, jöhetett a másik oldalról az Aden karácsonyfa-zöld színű lakkja szintén két réteben. Miután ez is megszáradt, felvittem egy vékony réteg színtelen lakkot a színek szélére, majd egyesével belenyomogattam a kis díszítő lapocskákat. Végül átlátszó lakkal fixáltam az egészet.






Nektek, hogy tetszik ez a manikűr? Milyen színt viseltek most a körmeiteken?


Címkék: , , , , , ,

15 megjegyzés:

Időpont: 2013. július 19. 9:54 , Blogger littleancsi írta...

Nagyon szép lett :) A karácsonyfa-zöld helyett nekem a fekete jobban tetszene, de így is szép :)

 
Időpont: 2013. július 19. 10:10 , Blogger djkaty írta...

Megint felismertem a kezedet. :-D Nagyon szép lett, ügyes vagy :-)

 
Időpont: 2013. július 19. 10:20 , Blogger Kristin írta...

Elbűvölő lett,nagyon ügyes vagy.:)

 
Időpont: 2013. július 19. 10:46 , Blogger bree írta...

nagyon tetszik nekem is!!
alapnak nem is vittél fel semmit? csak mert az első gondolatom az volt, hogy fú mennyire jó színe van ennek az alaplakknak. aztán elkezdtem olvasni és nem írtál semmit.

 
Időpont: 2013. július 19. 10:49 , Blogger Eleni írta...

Nagyon szép lett! Mennyi idő volt míg megcsináltad?

 
Időpont: 2013. július 19. 12:02 , Blogger Gabica írta...

Nagyon tetszik ez a manikűr :) nekem nem lenne hozzá türelmem :D

 
Időpont: 2013. július 19. 14:02 , Blogger Réka írta...

Nagyon szép lett, sőőt gyönyörű, tetszik ez a megoldás. Milyen fedőlakkot használsz/ajánlsz? :)

 
Időpont: 2013. július 19. 14:18 , Blogger Unknown írta...

Nekem nagyon nagyon tetszik :)

www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

 
Időpont: 2013. július 19. 22:27 , Blogger Catwalk_bitch írta...

ez nagyon tetszik! de biztos nem lenne türelmem egyesével felvinni a kis bogyókat:D ügyes vagy!!

 
Időpont: 2013. július 21. 21:43 , Blogger Njoythestyle írta...

Mint egy romantikus-csipkés, francia fehérnemű, nagyon kreatív, tetszik! :)
Pusza: Reni

 
Időpont: 2013. július 25. 22:50 , Blogger dyna írta...

Vikis és szép (bár az is Vikis tulajdonság:))

 
Időpont: 2013. július 26. 18:12 , Blogger Viki írta...

Jajj de örülök, hogy Nektek is ennyire tetszik Lányok. :-)

@Bree: nem használtam alaplakkot ehhez a manikűrhöz, a saját körmöm színét látod alul. :-)
@Azrail: a száradásra kellett a legtöbbet várni. A két kezem összesen nagyjából egy fél óra volt. A bal kezemre elég gyorsan felpakolgattam a kis díszítőket, a jobbnál azert már nem volt annyira egyszerű, de szerintem abszolút vállalható lett az is. :-D
@Réka: én jelenleg a Rimmel nail rescue lakkot használom. Fedőlakként nekem annyira nem jött be, mert elég hamar kezd nálam pattogni, önmagában viszont körömerősítésre szuper. Elég kiadós egyébként, én a mostanit már január óta nyúzom és kb még félig van. Bár szerintem hamarabb be fog sűrűsödni, mint, hogy el tudnám hasznalni. Már így is kellett rajta hígítanom egyszer. Legközelett egy Sally Hansen-t szeretnék majd kipróbálni.:-)

 
Időpont: 2013. július 27. 9:46 , Blogger Réka írta...

Köszi a választ, erről a lakkról sok jót olvastam mostanság, valamint még a NYC turbo dry top coat-járól, ez utóbbit szereztem be most. A Sally Hansen lakkokról is csak jókat írnak, az sem lehet rossz. :)

 
Időpont: 2013. július 28. 21:31 , Blogger Aviana Rahl írta...

Azt a mindenit! Ízléses és nagyon szép munka!! :)

 
Időpont: 2013. október 1. 19:21 , Blogger IsaBella írta...

Ötletes francia! Nagyon jó lett!

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal