2013. június 30., vasárnap

AliExpress alapok



Mivel többen is írtátok, hogy szívesen olvasnátok egy kis személyes véleményt az AliExpress-ről, most egy posztban összegyűjtöttem a vásárláshoz szükséges legfontosabb információkat a regisztrációtól kezdve a keresésen át egészen a rendelés leadásáig. Akik már vásároltak online, lehet, hogy egy kicsit szájbarágósnak fogják érezni a leírást, de szeretném, ha azoknak is egyértelmű lenne a dolog, akik még csak most barátkoznak az internetes vásárlás gondolatával.

Regisztráció
Az első és legfontosabb dolog a regisztráció, hisz, ahhoz, hogy vásárolni tudjunk, létre kell hoznunk egy felhasználói profilt. Mint a legtöbb webshopban, ma már itt is lehet a Facebook adatlapunkkal csatlakozni, de én ezt nem annyira javaslom, mert nem tudni, hogy miket osztana meg a nevünkben, vagy miket tenne ki a falunkra. Persze ezt is választhatjátok, de én most a hagyományos regisztrációt fogom bemutatni, ami 3 egyszerű lépésből áll. 

1. Menj a jobb felső sarokban lévő Join-ra, és a lenyíló ablakban  kattints a Join Free gombra. A későbbiekben egyébként ugyan itt tudsz majd bejelentkezni, illetve bejelentkezést követően itt tudod majd megnézni a kívánságlistát, az eddigi rendeléseket, és itt tudod majd módosítani az adataidat is.




2. A megjelenő oldalon töltsd ki értelem szerűen a mezőket, a lenyíló ablakban pedig válaszd az End consumer lehetőséget. Ha minden adat megvan, és az alsó négyzet is ki van pipálva, menj a Create my account gombra.




3. Ha minden stimmel, akkor elvileg már sikerült is létrehoznod egy új profilt. Hamarosan kapsz majd egy emailt a fentebb megadott címre, amiben az aktiváló linkre kell kattintani, és már böngészhetsz is kedvedre. A lenti kép a sikeres visszaigazolást követően készült, ha itt a Shop on AliExpress now-ra mész, akkor egyből el is tudod kezdeni a nézelődést.




Böngészési, keresési tippek
Az oldalon keresni illetve nézelődni természetesen regisztráció nélkül is tudsz, viszont azért jobb, ha azzal kezded az egészet, mert így könnyedén el tudsz majd menteni egy-egy terméket a kedvencek közé, illetve így tudsz majd kérdezni az eladóktól is.

Ha tudod, hogy mit szeretnél vásárolni, akkor a főoldalon egyszerűen írd a fenti keresőmezőbe angolul azt, amit éppen keresel. Én most a hatalmas, feltűnő nyakláncokra vagyok ráállva, ezért a statement necklace kulcssavakat írtam a keresőbe. Láthatod, hogy több találatot is kiad erre a kifejezésre, mellettük pedig azt is feltünteti, hogy az adott kategóriában nagyjából hány találat van.




Ha nincs konkrét célod, inkább csak úgy nézelődnél, akkor pedig a bal oldalon találod a fő kategóriákat, amikre ráállva további alkateóriákat tudsz megnézni.

Ha sikerült kiválasztani egy kategóriát, vagy beírni valamilyen kulcsszót, akkor a kereső az alábbi módon hozza elő a találatokat. Itt még szűkítheted a keresést ár alapján, ahol egy tól- ig értéket kell megadni, mellette pedig a mennyiséget tudod beállítani. Ki kell választani a célországot, illetve a szállítási módokat. A középső sorban érdemes rákattintani a Free shipping, a Top-rated és a 1 Piece only gombokra, hiszen így a legjobbra értékelt eladók termékeit fogod látni, amelyeknél nincs postaköltség és csak 1 darabot kell megvenni az adott termékből. Az AliExpress egyik legnagyobb előnye, hogy ha nagyobb mennyiséget vásárolsz valamiből, akkor jóval olcsóbb darabáron hozzájuthatsz egy-egy termékhez, mintha csak 1 db-ot rendelnél. Gyakran viszont elő is írják, hogy pl. 5 db-ot minimum venni kell a kiszemelt darabból, ezt a terméklapon automatikusan így kalkulálja a rendszer, nem is tudsz csökkenteni a mennyiségen. 
A szürke sáv jobb alsó sarkában tudsz váltani a nézetek között, én ezt az egymás melletti elrendezést szoktam választani, mert ez sokkal nagyobb képet mutat magáról a termékről.




Ennél az elrendezésnél a képek alatt találod a termék nevét, az árát, a szállítás módját, valamint az eddigi értékeléseket kis csillaggal jelölve. Aminél nincs 5-höz közeli értékelés, én nem is nagyon szoktam megnyitni, mert ott általában vagy a termék minőségével, vagy az eladóval voltak problémák, amit én inkább szeretnék elkerülni. Az csillagok mellett közvetlenül az értékelések számát, jobbra pedig az összes rendelés számát látjuk.




Ha egy terméket részletesebben is meg szeretnél nézni, kattints a képére, vagy alatta a nevére. Ekkor megnyílik a terméklap, ahol további hasznos információkat tudhatsz meg az adott dologról. Itt a lap tetején megint látni az adott termék értékelését a kis csillagokkal jelölve, jobbra pedig az eladó adatait. A százalékos értéket az összes korábbi értékelés alapján kalkulálják, ez az egyik legfőbb szempont rendelésnél. Van, aki kizárólag 100%-os eladótól rendel, nyilván mindenki maga dönti el, mekkora kockázatot hajlandó vállalni, nekem általában 95% a határ, ez alá már csak nagyon kivételes esetekben megyek {ha pl. nagyon sok értékelése van már az eladónak}. A %-os érték felett egyébként az eladó összes értékelését és a rangját lehet látni, alatta pedig a View my store-ra kattintva a további termékeit lehet megnézni.

Az értékeléshez visszatérve. A terméklap legalján találod a termék részletes értékelését. Itt minden vevő értékeli egy 5 fokú skálán, hogy összességében mennyire elégedett a termékkel, illetve szövegesen is értékeli azt. A problémás esetekben pedig az eladó válaszát is látod a vevő értékelésére. Én vásárlás előtt mindig ezt nézem meg először, szerintem ez egy elég jó támpont. Ha például már egyszer írja valaki, hogy rossz a minősége, vagy nem olyan, mint a képen, én egyből lépek is tovább, és keresek egy olyat, aminél csupa pozitív értékelés van. Mivel ugyan az a termék rengeteg eladónál megtalálható, különböző árakon persze, érdemes alaposan körbenézni rendelés előtt.

Az eBay-hez hasonlóan itt is van kívánságlista {a Buy now gomb alatt}, ahová könnyedén el tudod menteni a kedvenceidet. A mellette lévő szám egyébként azt mutatja, hogy hányan adták eddig hozzá az adott terméket a kedvenceikhez.




Rendelés
A rendelés leadása szinte ugyan úgy működik, mint az eBayen. Ki kell választani, hogy milyen színt, hány darabot, milyen szállítási móddal szeretnél, majd ha minden megvan, akkor egyszerűen a Buy Now gombra kell kattintanod. A termék nevénél itt szerepel, hogy minimum $10 értékben kell rendelni, ezt már fentebb írtam, hogy van, amikor kikötnek egy minimális rendelési mennyiséget. Ilyenkor ne a Buy Now-ra menj, hanem az Add to cart-ra, és az eladótól megvásárolandó összes terméket a kosárba tedd be először. Majd ha összegyűlt a $10, akkor meg kell nyitnod a keresési sorban lévő Cart-ot, és ott az eladó összes termékét egyszerre kell kifizetned. Sok eladónál van arra lehetőség, hogy ha nincs meg a minimum, akkor egy postaköltségként meghirdetett terméket kell megvenni, viszont ez általában olyan drága, hogy megéri inkább összegyűjteni a minimumot.




A szállítási adatokat az első vásárlásnál kell megadni, itt is értelem szerűen kell kitölteni a mezőket. Akik esetleg nem tudnak angolul, azoknak kitöltöttem, hogy melyik helyre mit kell írni, remélem kivehető. Ha minden megvan, és az összeg is stimmel a lap alján, akkor kattints a Place order-re.




A bemutató posztban azt írtam, hogy az eBay-hez hasonlóan itt is lehet Paypal-lal fizetni, de most rájöttem, hogy ez nem így van. Az AliExpress saját fizetési felületét kell használni, ahol fizethetünk Master Card-dal, Visa-val és Maestro kártyával. Tudom, hogy sokan nem tartjátok biztonságosnak ezt a fizetési módot, de eddig nekem semmi problémám nem volt vele. Ha valami gond lenne a termékkel, itt is simán vissza lehet kérni a pénzt, hiszen az eBay-jel ellentétben itt az eladó csak akkor kapja meg a vételárat, amikor mi visszajelzünk, hogy az megérkezett és egyébként minden rendben is van vele. Éppen ezért valamivel jobban is igyekeznek, hogy mielőbb ideérjen a rendelésünk. Ha sikerült minden adatot beírni, akkor a Pay My Order-re kattintva tudod kifizetni a terméket.




Hát nagyjából ennyi, amit szerettem volna megosztani Veletek így első körben. Ha esetleg időközben eszembe jut egy-két dolog, akkor azzal mindenképpen bővítem majd a posztot. Illetve, ha bármi kérdésetek van, tegyétek fel nyugodtan, igyekszem minél hamarabb válaszolni rájuk.


Ti szoktatok online vásárolni? Milyen oldalakról szoktatok rendelni?


Címkék: , ,

58 megjegyzés:

Időpont: 2013. június 30. 22:46 , Blogger Hajnal írta...

Te melyiket szereted jobban egyébként és miért? Még soha nem rendeltem így semmit, de már ebay-en van egy kis listám. :) De lehet inkább ezt használom. A PayPal-lal valahogy meggyűlt a bajom. Meg nem tudom, hogy kell használni, ez sokkal egyszerűbb, meg tényleg olcsóbb. Megkerestem itt is, amiket kinéztem. :)

Köszi az összefoglalót, nekem jól jött. :)

 
Időpont: 2013. július 1. 11:18 , Anonymous Névtelen írta...

Szia! Segítenél nekem? Regisztráltam,de a lenyíló ablaknál az End consumer helyett a Wholesalet jelöltem be,de hát én nem akarok nagyban rendelni. Ezt hol tudom változtatni? Nem találom sehol...

 
Időpont: 2013. július 1. 12:57 , Blogger Dalma ( : írta...

Nagyon szépen köszönöm,ezek után már egy vaskos bankszámla kell és semmi több! A listám nekem is megvan és csak bővül és bővül,én kinéztem magamnak már pólót és ruhát,csak a múltkori bejegyzéskor az egyik lány azt írta,hogy kézben más a fazonja mint a képeken,és ezt nem igazán értem,hogy miért! Van még valaki aki rendelt már pólót vagy hasonló textil dolgot,ha igen mi a véleménye?

 
Időpont: 2013. július 1. 18:16 , Blogger Unknown írta...

miért nem tudok fizetni?:Smegcsinálom az utolsó lépést ahogy leírtad, megnyomom hogy pay my order, és előjön egy oldal hogy error és nem sikerült a tranzakció:S ez mitől lehet?

 
Időpont: 2013. július 1. 18:44 , Blogger Viki írta...

@Hajnal: én most már kezdek inkább átállni erre. Ha valamit keresek, elsőként itt nézem meg, és csak azután az eBay-en. Ami nálam a fő szempont, hogy ez jóval olcsóbb, és ahogy néztem a kínálat is jóval szélesebb, mint az eBay-en. :}

@Névtelen: a saját profilomban én sem találok ilyen lehetőséget, szerintem utólag ezen már nem lehet változtatni. Mondjuk szerintem ettől függetlenül nem kell nagy tételben vásárolnod, bár mivel még Wholesaler-ként nem regisztráltam, nem mondom 100%-ra. Ha mégsem enged 1-1 darabot venni, akkor talán az a legegyszerűbb, ha létrehozol egy másik fiókot, vagy felveszed a kapcsolatot a "virtual agent"-tel és megkéred, hogy próbálja átállítani.

@Dalma: Na ennek nagyon örülök. Egy vaskos bankszámla nekem is jöhetne, mert már én is kinéztem magamnak jó pár dolgot. :D Ruhát innen még nem rendeltem, úgyhogy ebben nem tudok véleményt mondani, de szerintem, ha le vannak írva a méretek cm-ben és a lap alján az értékelésnél nincs említve, hogy eltérne a képtől, akkor nem hinném, hogy ilyen probléma lenne vele.

 
Időpont: 2013. július 5. 16:01 , Blogger Viki írta...

@Brigitta Szeredi: Nem lehet, hogy véletlenül valamelyik számot rosszul írod be? Én tegnapelőtt vásároltam, és nem volt semmi probléma. Talán próbáld meg egy későbbi időpontban. :}

 
Időpont: 2013. július 14. 18:47 , Anonymous Névtelen írta...

Ez mit jelent: US $10.74 / piece (3 pieces or more)?
3 darabnál kevesebbet nem is rendelhetek? Annak nem örülnék... :(

 
Időpont: 2013. július 15. 17:22 , Blogger Viki írta...

@Névtelen: Ezt így látatlanban nem tudom biztosra mondani, de szerintem csak annyit akar jelenteni, hogy ha 3 vagy több db-ot vásárolsz, akkor olcsóbb. De ha küldesz egy linket, akkor pontosan tudok válaszolni. :}

 
Időpont: 2013. július 15. 20:34 , Blogger Unknown írta...

Szia!
Nekem is lenne egy kérdésem. A fizetésnél oda van írva, hogy az egyéb adók és vámok a vevőt terhelik. Ez hogy működik? Neked kellett már ráfizetned valamire? Én nem igazán találom biztonságosnak a kártyás fizetést, a Paypal-hoz szoktam hozzá.

 
Időpont: 2013. július 15. 20:50 , Blogger Viki írta...

@Lula Mae: Vámot elvileg csak egy bizonyos érték felett kell fizetni, nekem eddig még nem volt olyan nagy értékű rendelésem, amelyet levámoltak volna. Én azért nem félek a kártyás fizetéstől, mert ha egy bizonyos időn belül nem jön meg a termék, visszakapom a teljes összeget. Bár lekopogom... eddig nálam erre még nem volt példa, minden ideért rendesen. :}

 
Időpont: 2013. július 16. 19:39 , Anonymous Nikolett írta...

Én voltam az utolsó Névtelen. :) Köszi, utána már rájöttem, tényleg az amit írtál! Meg is rendeltem, most izgulok.
Neked eddig milyen hamar jöttek meg a rendelések? Tudom, hogy ez mindig más, csak kíváncsi vagyok a tapasztalataidra! :) Valamint arról írtál esetleg, hogy mi a teendő, ha nem jön meg az áru vagy sérült? Lehet csak nekem kerülte el a figyelmem, akkor bocsánat, de még az is nagyon hasznos lenne. :)

 
Időpont: 2013. augusztus 6. 14:32 , Anonymous Névtelen írta...

Szia! Régóta szeretnék rendelni aliexpress-ről, de nem tudom, hogy lehetséges -e bankból átutalni ( tehát van egy bankszámlám és helyileg bemenni és átutalni a pénzt). Esetleg tudnál segíteni ebben?
Válaszodat köszönöm előre is!:-)

 
Időpont: 2013. augusztus 6. 15:48 , Blogger Viki írta...

@Névtelen: Szia! Nem szükséges utalni az összeget, annyi a lénye, hogy a bankszámládon legyen annyi pénz, amennyi fedezi a termék árát. A fizetésnél egyszerűen ki kell választani, hogy milyen kártyád van {Visa, Master Card, stb.} és csak meg kell adnod a kártyán szereplő adatokat. A nevet, a kártyaszámot, a lejárati dátumot, illetve a hátoldalon lévő 3 jegyű kódot. A rendszer pedig automatikusan leemeli a pénzt a számládról. :}

 
Időpont: 2013. augusztus 22. 10:03 , Blogger Noémi Konyári írta...

Szió Viki! Köszi ezt a szuper posztot! Nagyon hasznosl, már el is kezdtem az Iphone-omnak új tokot böngészni itt! :) Puszi

 
Időpont: 2013. augusztus 24. 9:42 , Blogger Viki írta...

Noémi Konyári: Nagyon szívesen Noémi, örülök, hogy tudtam vele segíteni. :} Ilyenkor amúgy annyira bánom, hogy nem Iphone-om van, mert arra olyan gyönyörű tokokat lehet kapni. Többek között most ezek a Marc Jacobs tokok a kedvenceim:

http://www.aliexpress.com/item/Retail-Cute-Animal-Dog-Katie-Bunny-Zebra-Owl-Cat-Soft-Silicone-Case-Cover-For-iPhone-4/953854607.html

 
Időpont: 2013. augusztus 27. 19:25 , Anonymous Névtelen írta...

Szia!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy meg szeretném rendelni az alábbi szandált:

http://www.aliexpress.com/item/2013-spring-and-autumn-female-princess-shoes-bow-thin-heels-fashion-open-toe-high-heeled-shoes/949738437.html

De hol kell megadni a méretet és a színt? A rendeléskor kell beírni az eladónak megjegyzés rovatba? Köszi a választ!

 
Időpont: 2013. augusztus 27. 19:58 , Blogger Viki írta...

Névtelen: Szia! Igen, a rendelésnél itt is van egy "Megjegyzés" mező, {mint ahogyan eBay-en is} ahová bármit be tudsz írni. Ott kell megadni a színt és a méretet. Egyébként nagyon csini szandi, és az ára is szuper! :}

 
Időpont: 2013. szeptember 2. 21:47 , Anonymous Névtelen írta...

Szia! Az lenne a kérdésem hogy a különböző fizetési módoknál milyen tranzakciós díjjal kell számolni? Olvastam itt ott hogy 6000-ret is elérte és ez egy kisebb tételnél nem túl gazdaságos.
Amúgy szuper a cikk! az eddigiek közül messze ez a legjobb :)

 
Időpont: 2013. szeptember 3. 8:27 , Blogger Viki írta...

Névtelen: Először is köszönöm a kedves kommentet. :}
Én eddig mindig a Master Card-os fizetési lehetőséget választottam, és nekem nem vontak le semmilyen kezelési költséget vagy tranzakciós díjat. {OTP-s a kártya, nem tudom, hogy esetleg banktól függ-e ez a dolog.} A 6 ezer Ft-ot szerintem inkább a vámkezelésért kellett fizetni, legalábbis nekem a táblagép vámkezelése 3.700 Ft volt, de ezt a futárnak fizettem, amikor meghozta a gépet.

 
Időpont: 2013. szeptember 3. 15:39 , Anonymous Névtelen írta...

Köszi a gyors válasz! :) És így is akkor kapja meg az eladó a pénzt ha megjött az áru? Nekem is otp-s kártyám van junior vajon jó hozzá? (20) vagyok) e-bay elfogadta :D
Sanyi

 
Időpont: 2013. szeptember 3. 19:29 , Blogger Viki írta...

Sanyi: Nekem is Junior OTP-s számlám van, és működik a dolog, úgyhogy biztosan sikerülni fog neked is a rendelés. :} Ez úgy van, hogy rendelésnél levonják az összeget a Te számládról és az egy elkülönített számlára kerül, amit csak akkor írnak jóvá az eladó számláján, amikor Te visszajelzel, hogy valóban megkaptad a terméket. :}

 
Időpont: 2013. szeptember 9. 20:20 , Blogger Unknown írta...

Köszi és bocs a kései válaszért de nemtaláltam meg az oldalt mert eltűnt a könyvjelzőkből. Most egy olyan kérdésem lenne ha rendeltem egy 5db-s tételt és csak négyet tud küldeni és írta hogy kérjek visszatérítést akkor most kérjem vagy majd ha megérkezett a többi?

 
Időpont: 2013. szeptember 10. 13:26 , Anonymous Névtelen írta...

Hát biztos nagyon egyszerű amit kérdezek, de a szóbanforgó oldalról történő és Kínából rendelt "sima" postai szállítás általában hány napot jelent a kifizetéstől számítva ? (olvastam a 15-60-as periódust...)

Köszönettel

 
Időpont: 2013. szeptember 12. 11:34 , Blogger Viki írta...

Sándor Tar: Majd amikor megjön a csomag, akkor az értékelésnél kell jelezned, hogy hiányos volt és meg kell jelölnöd, hogy mennyi pénzt szeretnél visszakapni {nyilván annak az 1 terméknek az árát, ami nem érkezett meg}.

Névtelen: Általában 3-4 hét alatt megérkeznek a csomagok, de ezt az eladó mindig feltünteti a terméklapon. Ott általában az van, hogy maximum 60 nap. Ebben az esetben reklamálni is csak a 60. nap után tudsz, ha ennyi idő alatt sem érkezik meg a csomag.

 
Időpont: 2013. szeptember 12. 13:35 , Anonymous Névtelen írta...

Köszönöm a választ kedves Viki

 
Időpont: 2013. szeptember 30. 21:50 , Blogger Unknown írta...

szia! köszönöm a sok hasznos tippet, én évek óta ebay-ezek, de ez az oldal új volt számomra!
Láttam az árakat, és a kínálatot, van amit jobban megéri itt vásárolni..:)
annyi kérdésem lenne, hogy én fizettem, ott van a kis listám is ( nem nagy összeben ) de a lényeg, hogy 1600 Ft-ba került 3 termék, a listán is az szerepel, de a kártyámről 2600 Ft ment le. Elsőnek rendeltem, van valami regisztrációs díj, vagy valami egyéb költség ? A termékek valóban 1600ba kerültek, és nem értem hova tűnt az a nagyjából 5$.
Válaszodat előre is köszönöm

 
Időpont: 2013. október 1. 19:49 , Anonymous Névtelen írta...

A termek allapotot nem ertem. China post-nal goods..... UPS-nel kesz jelzes van. China post van nyomonkovetes, UPS-nel nem talalok.

 
Időpont: 2013. október 13. 15:54 , Blogger Unknown írta...

Nekem Visa-s kártyám van, beirtam mindent úgy ahogy kell és azt irja, hogy sikertelen, és kapok egy smst az Erste kártyaőrtől, hogy biztonsági okok miatt sikertelen kártyahasználat történt .. mi a baja?

 
Időpont: 2013. október 13. 22:40 , Blogger Unknown írta...

Szia az utca házszámot sehogy nem tudom beírni, pedig már mindenféle módon próbáltam.

 
Időpont: 2013. október 15. 21:29 , Anonymous Névtelen írta...

Szija. Kártyaszámnál azt a számot kell megadni ami a bankkártyán van feltuntetve,vagy a bankszámlaszámot??

 
Időpont: 2013. október 23. 13:26 , Blogger Unknown írta...

Szia!
Látom nem nagyon válaszoltál az utóbbi pár napban de hátha...
Szóval kifizettem közel 4000Ft-ot összesen 2 eladónak. Majd mikor megakartam nézni mi a kódjuk és merre jár hát látom felül, hogy a tranzakció törölve és a pénzt visszautalják. De ha elküldöm az alibaba.com-nak a személyim, bankkártyám fénymásolatát és a szerződésem a bankkal természetesen minden folyik a régiben. Ezt természetesen nem fogom megtenni, hiszen akkor simán hozzáférnek a bankszámlámhoz...
Mit tudok tenni? Csak várjak?

 
Időpont: 2013. október 25. 13:21 , Anonymous Névtelen írta...

Szia.
Próbáltam rendelni és a fizetés után ezt az üzenetet kaptam.
Mi lehet a gond??

Kedves,
Kaptunk a megrendelést. De úgy tűnik, hogy a rend még mindig nem fizetett.
Kérjük, hogy a fizetési megbízás a lehető leghamarabb. A fizetés után megerősíti, azt feldolgozza a rend és a hajó ki a lehető leghamarabb. Köszönöm
Üdvözlettel

 
Időpont: 2013. október 30. 10:40 , Blogger Viki írta...

Orsolya Budai: Semmiféle regisztrációs díj nincs, valószínűleg valamiért 2x vonták le a kártyádról a pénzt. Szerintem menj be abba a bankba ahol a számládat vezeted, és kérdezd meg, hogy mi történt pontosan, miért vontak dupla összeget.

Névtelen: ha UPS-sel küldik, akkor valószínűleg kaptál egy rakszámot, ami alapján a UPS oldalán nyomon tudod követni a csomagot, hogy éppen merre jár.

Erzsébet Vedres: Ez érdekes, én OTP kártyával szoktam fizetni, eddig ezzel ilyen probléma még nem volt. Neked is azt javaslom, hogy menj be az Erste-be aztán érdeklődj utána, hogy miért nem enged online vásárolni. Lehet, hogy beállítottatok a kártyára valamilyen védelmet, ami nem engedi az internetes vásárlást.

Gyula Torda: Mármint nem engedi a mezőbe beírni, vagy egyszerűen nem menti el az adatokat? Talán próbáld meg másik böngészővel!

Névtelen: Kártyaszámnál azt a 4x4-es számsort kell megadnod, ami a kártyán szerepel.

Annamária Kovács: Valószínűleg azért törölték a tranzakciót, mert az eladó megbízhatatlan, vagy az Aliexpress szabályait megszegte. Én biztos, hogy nem vásárolnék tőlük többé, inkább próbáld megkeresni ugyan azt a két terméket más eladóknál.

Névtelen: A Google- fordító kicsit töri a magyart. :D Esetleg át tudnád küldeni az eredeti üzenetet? :}

 
Időpont: 2013. november 3. 16:56 , Anonymous Névtelen írta...

Az utóbbi időben nagyon belassult a kínai posta. Állítólag azért, mert szeptember 1.-től mindent átvilágítanak, hogy van -e benne akkumlátor. Ha van, visszaküldik a feladónak. A szingappúri postával nincs ilyen gond, csak az drágább, ezért nem annyira szeretik az eladók.

 
Időpont: 2013. november 3. 18:41 , Anonymous Névtelen írta...

Szia! Érdeklődnék ha az ingyenes szállítást választod akkor utána tényleg nincs semmilyen plusz költség?

 
Időpont: 2013. november 5. 14:04 , Anonymous Névtelen írta...

Sziasztok. Szeretném az alin vissza vonni a rendelést, mert 5 napja, nem változik a küldés dátuma, beragadt 23 napnál :) és találtam másik eladót, akinél az este rendeltem ugyanazt és csak 10 nap a feldolgozási ideje - tudja valaki hogyan működik a - Mégsem rendelés??? Vagy hagyjam,,,,?? Köszönöm a segítséget. Éva

 
Időpont: 2013. november 5. 17:11 , Blogger Unknown írta...

Sziasztok!

Rendeltem egy akksit a telefonomhoz AliExpress-ről és a 60 nap hétfőn járt le. Előtte kaptam egy emailt, hogy:

Your order No. 60114182033736 has been shipped.

If you have received your full order in satisfactory condition, please Confirm Order Received.
If you haven´t received your items or are not satisfied with the items you received, please contact the seller to extend your product receipt time or resolve the issue.Otherwise, you can Open Dispute before 2013.11.04 18:40. If you do not open a dispute within this time AliExpress will consider the order to be satisfactory and will finalize the order process.

Kértem egy hét hosszabbítást. Már ez érdekes volt, hogy nekem kell kérni a 60 nap kitolását... A tracking numbert beírva a china mail oldalára ezeket a találatokat dobta ki:

Success find: 4 items!

item No. Year Status Location Destination Country Date
RB446161447CN 2013 Collection 10061400 HU 20130908 1424
RB446161447CN 2013 Waiting for transit airline Space Beijing HU 20130909 1805
RB446161447CN 2013 Departure from China Beijing HU 20130918 1253
RB446161447CN 2013 Departured Beijing HU 20130919 0624

Szerintetek mit tegyek? Hosszabbítsak még, ha 11.11-ig nem jön meg a csomag, vagy kérjem vissza a pénzt?
Egyáltalán, vajon jól tettem, hogy hosszabbítottam? Az oldalon azt írták, hogy késhet a csomag a szállítás csúszása miatt, ez esetben hosszabbítsak.. Angolul nem tanultam, de nem látok késéssel kapcsolatos bejegyzést a tracking numbernél, csupán annyit, hogy elküldve Beijingből Szerintetek?

 
Időpont: 2013. november 8. 14:52 , Anonymous Névtelen írta...

Sziasztok!
Ha "törlöm" a megrendelést (fizetés után, de szállítás előtt - eladóval egyeztetve), akkor kb. hány nap, amíg visszakapom a pénzt?
Kb. 1 hónapja ali-zok :) Nagyon megszerettem ezt az oldalt!
Még az is érdekelne, hogy valaki élt már ezzel a lehetőséggel: Open Dispute... nagyon úgy néz ki, hogy az eladó eltűnt (nem válaszol az üzeneteimre, és rossz tracking számot adott meg...) :(
Ezt leszámítva, tényleg jó az oldal, csak résen kell lenni nagyon!
Kérlek, válaszoljatok!
Köszi
Kati

 
Időpont: 2013. november 8. 15:09 , Anonymous Névtelen írta...

Gábor! Én visszakérném a pénzt!

 
Időpont: 2013. november 13. 13:47 , Anonymous Névtelen írta...

Sziasztok!
Nagyon sok segítséget nyújtott ez a cikk nekem. De én eddig csak magyar oldalakról rendeltem és nem igazán merek rendelni külföldiről, de most nagyon megtetszett nekem egy ruha és meg szeretném venni.
Erről lenne szó:
http://www.aliexpress.com/item/Charming-Boulevard-Sequin-2013-Long-fashion-Dress-LC6153-and-Strapless-Chest-Wrap-Cocktail-LC6127-thickening/1126721053.html

Ez valóban $15.85 lenne? Tuti nincs semmilyen más költség amit ki kéne fizetni? Annyira tetszik ez a ruha, de nagyon bizonytalan vagyok hogy megrendeljem-e.
Köszi
Gabi

 
Időpont: 2013. november 14. 11:04 , Anonymous Névtelen írta...

Sziasztok!
Gabi, ez a ruha valóban ennyibe kerül még 1 napig, sima kínai postával! Nincs plusz költség!
Tudna valaki segíteni? Rendelés törlése után mikor kapom vissza a pénzt? Visszakapom egyáltalán?
Van esetleg erre valami visszatérítési kérelem? Tudna valaki segíteni ebben?
Köszi
Kati

 
Időpont: 2013. november 15. 9:02 , Anonymous Névtelen írta...

Köszönöm a gyors választ Kati!
meg is rendeltem :)
Üdv:
Gabi

 
Időpont: 2013. november 27. 21:51 , Blogger Unknown írta...

Szia!
Nem rég találtam rá erre az oldalra, de kicsit tartok tőle, eddig váltózó dolgokat olvastam róla. ettől elbizonytalanodtam, hogy megmerjem e rendelni az a ruhát amit kinéztem és már régóta szeretnék! Az olvasottak alapján akkor Te biztonságosnak találod az oldalt és nem kell attól félnem hogy nem kapom meg a megrendelt terméket, csak várjak türelmesen!? Ha jól értelmeztem akkor ugymond biztonságban van a pénzem, mert addig az eladó nem kapja meg amig én sem kapom meg a megrendelt terméket?
A ruhák minőségét Te milyennek találod? Én egy menyasszonyi ruhát szeretnék rendelni!
Előre is köszönöm a válaszod!
Üdv:
Ágnes

 
Időpont: 2013. december 1. 20:05 , Anonymous Névtelen írta...

szia! Rendeltem az aliexpresszről és kaptam emailt hogy sikeres a fizetés. 4 lépésből áll ugye a vásárlás menete
1.place order
2.pay succes
3.shipment
4.order complate

én a 2. lépésnél tartok és van egy visszaszámláló ami 8napról indul és alatta van két lehetőség amire rá lehet kattintani
- Extend processing time és -request order cancellation

A státuszomhoz pedig azt irja hogy The supplier is processing your order .

Ilyenkor mit jelent az a 8 napost visszaszámláló?
És kell e kattintanom valamelyik lehetőségre??

Köszönöm

 
Időpont: 2014. január 27. 16:03 , Anonymous Névtelen írta...

Rendeltem az oldalról. Ha megérkezik a termék, hogyan kell visszajelzést készíteni?
Réka

 
Időpont: 2014. február 13. 16:14 , Blogger Melinda írta...

Szia.

Ha nem kaptam meg a csomagot és kértem teljes visszatérítést azt mikor írják jóvá a számlán??

 
Időpont: 2014. február 13. 16:16 , Blogger Melinda írta...

Sziasztok

 
Időpont: 2014. május 2. 9:36 , Blogger Unknown írta...

A fedex-es szállítmányt lehet-e kovetni és hogy?

 
Időpont: 2014. augusztus 16. 21:38 , Anonymous Névtelen írta...

Hello. Tudna nekem segíteni vki, hogy hogyan kell erről az oldalról OTP-s kártyával fizetni?

 
Időpont: 2014. augusztus 18. 14:01 , Anonymous Névtelen írta...

Szia! Látom, hogy most akció van! Ilyenkor az árból holnap még lejön a GMT-7 akció %, vagy az akciós ár a végső ár?

 
Időpont: 2014. október 13. 8:49 , Anonymous Névtelen írta...

Sziasztok, akinek lenne még kérdése a külföldi rendelésekkel(Ali, eBay) kapcsolatban, az nézze meg a www.rendeljmagadnak.hu weboldalt és remélem minden kérdésére talál választ.

 
Időpont: 2015. január 23. 10:44 , Anonymous Névtelen írta...

szia :) én is próbálkozom az aliexpresszel, most csináltam egy profilt, de nálam nem volt semmilyen legördülő rész ahol ki tudtam volna választani h End cunsomer..valamit nem jól csináltam?

 
Időpont: 2015. január 26. 20:49 , Anonymous Névtelen írta...

Sziasztok! Ha több darabot rendelek kûlön kapom meg, vagy egy csomagolásban kapom meg az egésze? Válaszotokat elôre kõszõnõm! :-)

 
Időpont: 2015. április 3. 15:01 , Anonymous Névtelen írta...

Ha angol karakterekkel írom le a nevemet és a címemet akkor ide ér a csomag?

 
Időpont: 2015. október 14. 9:47 , Anonymous Névtelen írta...

Az aliexpressről nem lehet után fizetéssel vásárolni?

 
Időpont: 2016. március 18. 6:47 , Blogger medve írta...

Szia(sztok)! Érdeklődni szeretnék hogy a kártyám lejárt megkaptam az újat hogyan lehet az adatokat módosítani? Köszönöm előre is!

 
Időpont: 2017. augusztus 31. 9:47 , Blogger Csobán Otília írta...

Sziasztok! Én megkaptam a terméket minden szuper. Hol tudom viszaigazolni, hogy megérkezett?

 
Időpont: 2017. augusztus 31. 9:48 , Blogger Csobán Otília írta...

Sziasztok! Én megkaptam a terméket minden szuper. Hol tudom viszaigazolni, hogy megérkezett?

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal