2013. február 10., vasárnap

Blogszülinapi nyereményjáték - Eredményhirdetés



Tegnap éjfélkor lezárult a blog 3. nyereményjátéka, amire nagyon sokan (117-en, összesen 309 esélyt szereztetek) jelentkeztetek. Most először fordult elő, hogy ki kellett zárnom a játékból valakit (pontosabban 3 embert), mert kamu facebook profilokkal lájkoltak. Remélem senki nem érti félre, de én ezzel a játékkal azoknak szerettem volna kedveskedni, akik tényleg olvassák a blogot, nem pedig azoknak, akik kifejezetten nyereményjátékokra utazva hoznak létre profilokat. 

Köszönöm mindenkinek, aki megosztotta, hogy miről olvasna szívesen, ezeknek a kéréseknek igyekszek majd minél előbb eleget tenni. :)

A korábbiaktól eltérően most a random.org segítségével sorsoltam, lássuk kinek kedvezett a szerencse...




A 187. esélyes pedig nem más, mint 93dorisz





Dorisz kérlek írj egy emailt a cheap.and.chic.look@gmail.com címre, hogy megbeszéljük a részleteket.


Köszönöm mindenkinek, aki játszott, Dorisznak gratulálok, a többieknek pedig nem ér csüggedni, lesz még játék a blogon! :)


Címkék: , ,

5 megjegyzés:

Időpont: 2013. február 10. 13:26 , Blogger Monika írta...

gratulálok :)

 
Időpont: 2013. február 10. 14:29 , Blogger Hajnal írta...

Gratula!!!!!!! :)

 
Időpont: 2013. február 10. 15:05 , Blogger dyna írta...

gratulálok! :)

 
Időpont: 2013. február 10. 16:04 , Blogger djkaty írta...

Gratulálok :-)

 
Időpont: 2013. február 26. 9:11 , Blogger B. Dóri írta...

Hoppá :/ hát erről naaagyon lemaradtam... :( A magyarázat talán az, hogy sajnos mostanában nem folytatok aktív blogger életet, mert volt elég gondom az utóbbi időben, meg lesz is...
Nem hittem volna, hogy ennyi jelentkező közül pont én leszek elsőre a szerencsés. Azért köszönöm a lehetőséget.

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal