2012. április 30., hétfő

DIY - Rúzs házilag



Na jó, a cím talán egy kicsit túlzás, a találó megfogalmazás inkább az lenne, hogy saját árnyalatú rúzs készítése házilag, de mivel ez meg túl hosszú, maradtam az eredetinél. Ebben a bejegyzésben azt mutatom meg Nektek, hogyan készítettem új árnyalatokat, a már meglévő rúzsaimból. Az egész folyamat 2 lépésből  áll, és nagyjából 5 percet vesz el az életünkből. Én első nekifutásra két színt kevertem, de később még biztos próbálkozok újakkal is, csak legyen üres tégelyem. 

Alapanyagok:
 - legalább 2 rúzs
 - kanál
 - kés
 - egy üres tégely




1. Első lépésként a kiválasztott rúzsokból levágunk egy-egy darabkát, és egy kanálba tesszük őket. Én először a fukszia színű Lancome 133 Amoureuse-t áldoztam be. Ebben a bejegyzésben már írtam, hogy eléggé nehézkes a felvitele, úgy voltam vele, hogy még így megcsonkítva se fogom soha elhasználni. Mellé pedig a Catrice 050 Princess peach árnyalatát választottam.





2. A következő lépés, hogy a kanalat a tűzhely felett felmelegítjük, így a rúzsdarabkák majd szépen megolvadnak. Érdemes olvasztás közben néha felemelni a tűztől a kanalat, és fogpiszkálóval óvatosan összedolgozni a két színt. Miután összevegyítettük a színeket, a kanál tartalmát átöntjük a kis tégelybe, és megvárjuk, amíg megszilárdul a rúzs, ez nagyjából 1 percet vesz igénybe. Miután teljesen kihűlt, már használhatjuk is.





Az első sikerélményen felbuzdulva rögtön kikevertem egy másik színt is. Ehhez az Etude House VIP Pop star pink árnyalatát használtam, amiről már itt olvashattatok. Párjául pedig szintén a Catrice Princess Peach-et választottam.






Nektek, hogy tetszik ez az ötlet? Ti is megpróbálkoztok vele?

Címkék: ,

9 megjegyzés:

Időpont: 2012. április 30. 10:38 , Blogger Super Sweet írta...

Ez tök jó:)

 
Időpont: 2012. április 30. 12:05 , Blogger Andrea írta...

Bah, én is műveltem már ilyet, bár én mindig azokkal a színekkel csinálom amit magában nem használnék. Körömlakkokkal ugyanez, vagy ha mondjuk félig vannak és szeretem őket, összeöntöm, ugye ha félig van az már kb azt jelenti hogy használhatatlan:D

 
Időpont: 2012. április 30. 22:24 , Blogger zsannu írta...

szerinted ezt a színt is ki lehetne keverni? http://27.media.tumblr.com/tumblr_m07mg2N7kU1qh70jmo2_r2_500.jpg

 
Időpont: 2012. április 30. 23:38 , Blogger Viki írta...

Örülök, hogy Neked is tetszik! :)

 
Időpont: 2012. április 30. 23:40 , Blogger Viki írta...

Én is azért próbálkoztam ezekkel, mert az Etude House pinkjén kívül a többit nem nagyon tudnám kihasználni. Körömlakkal eddig még nem próbálkoztam, igaz, hogy még csak az egyiknek értem el a feléhez. :D

 
Időpont: 2012. április 30. 23:44 , Blogger Viki írta...

Wow, ennek nagyon szép színe van. Szerintem tuti ki lehetne keverni hasonlót, így első ránézésre nekem olyan pinkes-korallosnak tűnik. Lementettem a képet, ha sikerül valami érdemlegeset összehoznom, mindenképpen közzéteszem. :)

 
Időpont: 2012. május 6. 11:04 , Blogger Odette írta...

Én is csináltam ilyet a rúzsaimmal, de én pirosításra használtam :)

http://lace-boutique.blogspot.com/

 
Időpont: 2012. május 6. 14:18 , Blogger Viki írta...

Gondolom hasonló lehet, mint a krémes pirosító. Én még ilyennel korábban nem próbálkoztam, mert féltem, hogy nem tudom normálisan eldolgozni, de egy próbát mindenképpen megér. :)

 
Időpont: 2013. szeptember 23. 20:42 , Blogger mesy írta...

Szia! Megtaláltam ezt a posztodat egy másik oldalon, itt: http://kicsikecsajszika.blogspot.hu/2013/04/ruzs-hazilag-d.html
Úgy gondolom, hogy nem te írtad vagy nem adtál rá engedélyt, hogy másolják.
Gondoltam, szólok. :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal