2012. február 5., vasárnap

YSL Matte Touch Foundation alapozó vélemény

Még január elején kaptam a Marionnaudtól egy emailt, amiben az év eleji akciójukról értesítettek, ezért az egyik miskolci kiruccanásom alkalmával be is tértem az üzletbe nézelődés címszóval. Hát mondanom sem kell, mintha a Mennyországba léptem volna be, 3 roskadásig megtöltött pult várt az akciós termékekkel. Szerintem legalább egy órába telt, mire mindent alaposan végignéztem, nehezen ment a választás, mert nagyon sok szép dolog volt, tényleg nagyon kedvező áron. Hosszas mérlegelést követően végül az YSL mattító alapozójára, a Matte touch foundation-re esett a választásom.




A csomagolás szerintem semmi extra, habár a fényes arany doboz szemet gyönyörködtető látvány, maga az alapozó már nem egy nagy durranás. Egyszerű tubusos megoldás csavarós arany kupakkal. Az alapozó állaga miatt eleinte nekem kicsit fura választásnak tűnt a tubus, de tulajdonképpen nagyon jól működik a gyakorlatban.




A fenti képen is jól látszik, hogy egy habállagú alapozóról van szó, a színe élőben meglehetősen bizarr, narancssárgába hajló, de eldolgozva már igazodik a bőrszínhez. A hab állaga miatt írtam korábban, hogy elsőre furcsa választásnak tűnt a tubusos megoldás, eddig én még csak tégelyes kiszerelésben láttam ilyen alapozót, de ettől függetlenül tényleg semmi problémát nem okoz a használata. Az állaga nagyon krémes és puha, és elképesztően könnyű eldolgozni. A mattító hatását tekintve pedig egy álom. Soha nem volt még olyan alapozóm, ami fölé ne kellett volna púder használnom... egészen mostanáig. Púder nélkül simán kibír 4-5 órát, úgy, hogy sehol nem fénylik a bőröm. Nem tudom, hogy nyáron, a 30 fokban is ilyen jól teljesítene-e, de megkockáztatom, hogy igen.



A rend kedvéért hoztam egy előtte- utána képet is, itt láthatjátok, hogyan teljesít élesben. Elég erős fedése van, én ezért nappali használatra nem igazán ajánlom, de egy alkalmi sminkhez, vagy buliba a lehető legjobb választás. Szerintem a végeredmény magáért beszél, egységes színt kölcsönöz a bőrnek, nagyon tartós, és tényleg jó pár óráig kibírja púderezés nélkül is. 

Érdekességképpen megmutatom azt is, hogy mennyiért sikerült beszereznem. Úgy gondolom, hogy ennyiért még a drogériákban sem kapunk hatásos mattító alapozót, nemhogy egy YSL-t. 




Eszerint a kép szerint az eredeti ára 6.950 Ft, bár én ezt nagyon kevésnek találtam, ezért utánanéztem interneten. Nagyjából 9.000 és 11.000 Ft között mozog az ára, és ami engem nagyon meglepett az az, hogy árnyalatonként eltérő. A világosabb színek általában olcsóbbak, mint a sötétebbek.

Összességében nagyon jó vételnek tartom, és úgy gondolom, hogy abszolút megéri gyűjtögetni rá. Bár közel 10.000 Ft-ba kerül, ennyi pénzért 30 ml-t kapunk, ami azért valljuk be, elég sokáig elég. És ha ez még nem lenne elég, SPF 10 fényvédőt is tartalmaz. Tekintve, hogy nagyon szép, tartós, matt végeredményt lehet elérni vele, úgy gondolom, hogy tökéletes választás lehet zsíros bőrűek számára.

Nektek sikerült kifognotok valamit a leárazások alkalmával? Esetleg van valami jól bevált mattító alapozótok alacsonyabb árkategóriából?


Címkék: , , ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal