2012. január 25., szerda

Essence leárazáson jártam

Nagyon örültem, amikor megtudtam, hogy ismét kiárusítás lesz az Essence kifutó termékeiből, ezért tegnap beugrottam szétnézni, hogy mi maradt még belőle. Nem igazán terveztem el előre, hogy miket szeretnék venni, úgy voltam vele, hogy hagyom magam sodródni az árral. Ami biztos volt, hogy egy pirosítót mindenképpen beszerzek. Na de lássuk, hogy végül mik kerültek a kosaramba :)




A rendszeres körömlakk használat eléggé megviselte a körmeimet, ezért pár hete már beszereztem az Essence Pro white nail hardenert, ami elvileg 2in1, fehérít és erősít. Az igazat megvallva a fehérítő hatását én egyáltalán nem tapasztalom, sőt, a lilás alaptónusa miatt, a körmeim úgy néznek ki, mint egy 2 napos hullának. De ennek vége, mert most kapva az alkalmon, 299 Ft-ért beszereztem az Essence Ultra strong nail repair körömlakkját, illetve az SOS nail care balm ápoló balzsamját. Ezekről hamarosan jön majd teszt.

A körömápolási dolgokon túlmenően megvettem még az Essence Angel's kisses in heaven mini szájfény szettet, ami 3 db 2 ml-es szájfényt tartalmaz: egy áttetszőt, egy mikrocsillámosat, illetve egy barnát.




A csomagolása übercuki, kemény kartondoboz, mágneses zárral. Könnyen lehet nyitni-zárni, de elég erős a mágnes benne, úgyhogy szerintem táskában sem potyognának ki belőle a szájfények, főleg, hogy elég jól bele vannak szorítva a dobozba.

Leginkább a barnás szájfény miatt vettem meg, ami szájon egy természetes nude színként mutat, tökéletes alapdarab. 

Attól függetlenül, hogy mini termékekről van szó, az applikátoruk nagyjából megegyezik a normál szájfényekével. A tubus szája azonban szerintem túl szűkre sikerült, mert legalább 3-szor bele kellett mártanom az applikátort ahhoz, hogy az egész számra kerüljön a szájfényből.




Állagukat tekintve eléggé ragadósak, ebből adódóan jól megtapadnak a szájon. Tartósságukat tekintve én abszolút meg vagyok velük elégedve, egy 300 Ft-os szájfénytől egyáltalán nem várok többet. 

Az utolsó darab, amire lecsaptam, az az Essence How cute is that pirosítója, amiről a későbbiekben olvashattok tesztet. :)


Ti vettetek valamit a leárazásokon? Össze szoktátok előre írni azt, hogy mit fogtok megvenni, vagy pedig Ti is csak "sodródtok az árral"?


Címkék: , , ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal