2014. október 1., szerda

PINSPIRÁCIÓ | 40.

1. NŐ
Az elegánsabb és nőiesebb összeállítások mellett az ilyen lazább szettek is közel állnak a szívemhez.


2. KIEGÉSZÍTŐ
Tökéletes "hercegnőnyaklánc".


3. SMINK
Nektek tetszenek a sötétebb rúzsok? Én egyszerűen odáig meg vissza vagyok értük, bár eddig még nem nagyon mertem viselni ilyen színt.


4. MANIKŰR
Tudjátok rólam, hogy elég régóta lila kattanásom van. Nyáron inkább a pasztellesebb, világosabb árnyalatok kerültek elő, most viszont eljött az ideje az erőteljesebb mély lila színeknek is. 


5. HAJKORONA
Soha nem gondoltam volna, hogy valaha is tetszeni fog a lila hajszín, ez viszont most abszolút telitalálat lett nálam. 


6. BARKÁCS
Variációk mécsesre.


7. MOTTÓ
Örök igazság, amit érdemes mindig észben tartani.


8. BAKANCSLISTA
A Gossip Girl óta minden vágyam részt venni egy igazi álarcosbálon.


9. GASZTRO
A múlt heti baconös burgonya után azt hinnénk nem jöhet jobb. De azért ez a fűszeres változat sem lehet rossz.


10. HANGULAT
Ínycsiklandó fahéjillat az egész lakásban ♥ Az érzés, amikor egy hosszú nap után belebújhatunk a kedvenc meleg papucsunkba ♥ Egy jó nagy adag bögre forrócsokoládé ♥ Sült pillecukor... na ezek miatt  a dolgok miatt megéri várni a hidegebb időre.


Nektek, hogyan tetszenek a hétre válogatott képek?



Címkék: ,

9 megjegyzés:

Időpont: 2014. október 1. 9:41 , Blogger Dii írta...

Tavaly ősszel vettem egy burgundi rúzsmintát, hogy ha nem állna jól, akkor nem lövök mellé, mert pici és olcsó. Na azóta sem mertem kipróbálni a számon :D
A mécseseknél jól látom, kávészem van az üvegben? Nagyon szépen mutat és ötletes, de itthon lehet venni vajon valahol? :D Mármint biztos, csak ötletem sincs, hol :(

 
Időpont: 2014. október 1. 12:43 , Blogger Timeinspo írta...

Szerintem egy egyszerű üvegpohárral is ugyan úgy meg lehet ezt csinálni. Beleteszed a gyertyát/ mécsest és közé meg szórsz pár szemet akár a kávéból, akár másból. :D
A m szuper képeket gyűjtöttél. :D Főleg az utolsó kép tetszik, most nagyon bennem van az őszi hangulat. :D

 
Időpont: 2014. október 1. 18:45 , Blogger Niki írta...

Haha, pont ma egy hete lett befestve a hajam hasonló lilásra. Eredetileg vörös színre vadásztam, de amikor megláttam a boltban, azonnal emeltem is le a polcról. :)
Sötétebb rúzsból van egy, aminek a színébe szerelmes vagyok, de egyenlőre csak barátkozunk még egymással. És mint mindig, most olyan jó, hangulatos képeket gyűjtöttél össze. :)

 
Időpont: 2014. október 2. 9:31 , Anonymous Névtelen írta...

1-2 hete vettem ilyen Berry színű rúzst a Rimmeltől, elég jó árban. Így elsőre szokatlan volt a szokásos gyöngyházfényű Bebe ajakápolóm után, de nagyon tetszik. Kár, hogy olyan kevesen mernek viselni feltűnőbb rúzsokat, pedig nagyon mutatós a megfelelő árnyalat és kiemeli az ajkakat is. Amit én eddig megfigyeltem, hogy külföldi cserediákokon pl. sokkal többször látok feltűnőbb színűeket. Rúzsra fel! ;) :)

 
Időpont: 2014. október 3. 10:19 , Blogger Smejka írta...

Én imádom a sötétebb vörös rúzsokat télen nyáron, van is pár darabom. Mostanában a NYX Matte Merlot rúzsára vagyok rácuppanva, ami bár nem a legsötétebb, de nem is a legvilágosabb. Inkább olyan arany közép út, de annak aztán tökéletes. :)

 
Időpont: 2014. október 14. 10:16 , Blogger Viki írta...

Hol vetted a mintát Dii? Én most pont valami jó kis őszies burgundi színt keresek, de amiket eddig találtam, azok felkenve inkább bogyó színűek. :/
Körülbelül két éve vettem kávébabot a sminkecsetek tárolásához. Ha jól emlékszem olyan 2 ezer Ft környékén volt a Tescoban az 1 kg-os kiszerelés a Tchibo-ból. Akkor csak az az egyféle volt, ma már elképzelhető, hogy olcsóbban is hozzá lehet jutni. :)

 
Időpont: 2014. október 14. 10:18 , Blogger Viki írta...

Köszi Nico, örülök, hogy most is tetszenek a képek. Szabad tudni, hogy mi ennek a 'szerelemrúzsnak' a neve? :)

 
Időpont: 2014. október 14. 10:20 , Blogger Viki írta...

Abszolút egyetértek veled. :) A külföldi cserediákok nálunk is sokkal 'bevállalósabbak' smink terén, és szerintem nekünk is sokkal bátrabbnak kellene lennünk.
Legközelebb, ha Rimmel pult közelében járok, mindenképpen meglesem ezt a rúzst, hátha pont ez lenne a tökéletes. :)

 
Időpont: 2014. október 14. 10:22 , Blogger Viki írta...

Jajj, a mostani Pixibox-ban volt egy NYX rúzs, aminek a színe ugyan nem jött be, de annyira kellemes érzés volt viselni, hogy eldöntöttem, meglesem a többi színt is. Úgyhogy pont jókor jött a megerősítés. :D

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal