2013. december 1., vasárnap

Újdonságok: Avon Diamond kollekció


Az utóbbi időben egyre jobban tetszenek az AVON termékei és jó pár közülük fel is került a kívánságlistámra. Főleg a mostani Diamond kollekcióból, ami szerintem egyenesen zseniálisra sikerült. A csomagolással engem már alapból megvettek kilóra, hát még a gyönyörű színekkel. A 6 részes kollekció keretében szemhéjpúder duót, szájfényt, körömerősítőt, highlightert, körömlakkokat és egy gyémántfényű folyékony szemhéjtust kapunk. Engem első látásra lenyűgözött a kollekció minden egyes darabja, amiket egyébként a 17-es katalógusból bevezető áron szerezhetünk meg. 

Na de nézzük részletesen, milyen újdonságokkal varázsol el bennünket az AVON Diamond kollekciója.


Két színösszeállításban pompázó szemhéjpúder duó, amikkel szerintem csodás Karácsonyi sminket lehet készíteni. Teljes áron 1.950 Ft-ba kerülnek, de most bevezető áron 1.169 Ft-ért be tudjuk őket szerezni.


Szintén két színben - ezüstben és kékben - kapható a gyémántfényű folyékony szemhéjtus is, amihez most szerintem elég baráti áron hozzá lehet jutni. És igaz, hogy hétköznapokon nem szoktam túl erősen (színesen) sminkelni, ezzel a csodaszép kék tussal még én is boldogan ellennék.


Jó pár éve nem használok már szájfényt, mert utálom, hogy mindig beleragad a hajam, úgyhogy a kollekció ezen része az én szívemet nem igazán dobogtatta meg, de biztos vagyok benne, hogy a szájfényimádók rajonganának ezekért a színekért. 


Az Essence Dark Romance trendkiadás összefoglalójában azt írtam, hogy highlightert soha nem használok, éppen ezért nem is nagyon szokott megmozgatni egyik trendkiadás darabja sem. Nos, az AVON Diamond Sparkle gyöngyei most mindent megváltoztattak, ugyanis ha csak egy valamit választhatnék ebből a kollekcióból, az tuti ő lenne. A csomagolás, a picike fénylő gyöngyöcskék engem totál levettek a lábamról, úgyhogy gyorsan fel is véstem a kívánságlistámra ezt a gyönyörűséget. Teljes áron biztos, hogy nem venném meg, bevezető áron viszont gyanús, hogy le fogok rá csapni. Egyébként pedig szerintem ajándéknak is szuper!


Egy körömerősítőt is kapunk a Diamond kollekció keretein belül, ami a leírás szerint gyémántport, szójafehérjét (?), és vitaminokat tartalmaz. Ezt teljes áron 1.380 Ft-ért tudjuk megrendelni, viszont van egy olyan lehetőség, hogy ha bármit vásárolunk a "Bevásárló listáról", akkor 599 Ft-ért juthatunk hozzá a gyémántporos körömerősítőhöz. Elég sok akciós termék szerepel most a Bevásárló listán (többek között a Diamond kollekció darabjai is), szóval szerintem egész könnyen össze lehet hozni a dolgot. 


És itt is van a másik nagy kedvencem a Diamond Sparkle körömlakk, ami 6 csodásan csillogó színben kapható. Első pillantásra a Night Violet, a Mystic, a Rave és a Stunning Cobalt is kedvenc lett, de ennyit nyilván nem fogok egyszerre megrendelni. Egyelőre megy a morfondírozgatás, hogy melyik a legkülönlegesebb, amihez még csak hasonlóm sincs, és most úgy néz ki, hogy a két sötétebb szín közül fog valamelyik győzni. Teljes áron ezeket is 1.380 Ft-ért lehet megrendelni, de itt is él az az akció, hogy ha bármit vásárolunk a Bevásárló listáról, akkor 599 Ft-ért a miénk lehet valamelyik Diamond Sparkle körömlakk. 




Nektek, hogy tetszik az AVON Diamond kollekciója? Melyik a kedvencetek?



Facebook  |  Bloglovin  |  Pinterest  |  Instagram




Címkék: , , , , ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal