2013. augusztus 3., szombat

Napszemüveget próba nélkül?

Többször írtam már itt a blogon a Firmoo-ról, az egyik legnagyobb online szemüvegboltról, akiknél minden hónapban újabb- és újabb szemüvegek illetve napszemüvegek közül lehet válogatni. Az első vásárlóknak szóló akciójuk mellett folyamatosan szerveznek nyereményjátékokat a Facebook oldalukon, és most a blog olvasóinak is hirdettek egyet, amire ITT tudtok jelentkezni. A nyereményjátékon túlmenően nekem is felajánlották, hogy választatok Tőluk egy szemüveget, ezt szeretném most Nektek megmutatni.




Nekem a szemüvegvasárlás mindig nagy dilemma, mert a kerek arcformám miatt nehéz olyan keretet találni, ami optikailag kicsit nyújtja az arcomat. Ami eddig a legjobbnak tűnik, az a wayfarer, szóval most is ebben a fazonban gondolkodtam. Mivel a klasszikus keretek között többféle színű és méretű wayfarer-t lehet kapni, nagy segítség volt az online "próbafülke", ahol csak egy fotót kellett az arcomról feltölteni, és már láttam is, hogy melyik szemüveg, hogy állna rajtam. Persze élőben picit másabb, de azért kiindulási pontnak már ez is elég nagy segítség volt. Hosszas próbálgatás után végül erre a lila lencsés burgundi napszemüvegre esett a választásom, aminek a lencséje enyhén színátmenetes. 

4 nappal az adatok egyeztetése után már csengetett is a postás {pontosabban a postakocsi hozta, nem a "sima" postás} egy hatalmas Fedex-es csomaggal, először azt sem tudtam, hogy mi lehet benne, nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar ide fog érni.




A Fedex-es borítékban volt még egy pufi boríték és abban volt maga a szemüveg {pontosabban a szemüveg ebben a nagyon masszív tokban érkezett}. A csomagban volt még egyébként egy "szütyős tok", egy tisztító kendő és egy szerelő szett is. 




Az első dolog, ami abszolút pozitív csalódás volt, hogy ennek a szemüvegnek bizony van súlya, olyan, mint az "igazi", optikai üzletben vásárolt daraboknak. Persze nem baromi nehéz, de egyáltalán nem olyan könnyű, mint pl. a KIK-ben vásárolt napszemüvegem, és nekem ettől kicsit minőségibb hatást kelt. Maga a keret is masszívabb, nem hajlik olyan könnyen, illetve szerintem a lencséje is üvegből, nem pedig műanyagból készült. 




A másik pedig, hogy annak ellenére, hogy a lencséje nem erősen színezett, egyáltalán nem hunyorgok, amikor ezt viselem. Lehet, hogy másoknál ez alap dolog, de én sok szemüveggel jártam már úgy, hogy hiába egészen sötét volt a lencséje, folyamatosan zavarta a szemem a fény, és alig láttam benne valamit. Na ennél ez szerencsére nincs így. Készítettem néhány képet felvéve is, ott láthatjátok milyen a színe igazából. 






Én végül is nagyon örülök, hogy ezt a darabot választottam, szerintem egész jól áll. Kerek arcúaknak meleg szívvel tudom ajánlani. Bár ez amúgy is egy olyan fazon, ami a legtöbb arcformához passzol. 


Ti vásároltatok már napszemüveget/szemüveget próba nélkül, online?


Címkék: , ,

4 megjegyzés:

Időpont: 2013. augusztus 3. 11:35 , Anonymous Névtelen írta...

Jól áll :)

 
Időpont: 2013. augusztus 3. 14:59 , Blogger Shelbe írta...

Nagyon jól néz ki, jól áll! :)

 
Időpont: 2013. augusztus 3. 18:14 , Blogger Viktória (shake it up) írta...

Annyira szép a bőröd! :)

 
Időpont: 2013. augusztus 5. 8:31 , Blogger Viki írta...

Köszönöm Lányok, nagyon aranyosak vagytok. :-).

@Viktória: közelről, a napszemüveg alatt azért ott lapulnak a szeplők meg a tág pórusok. :-D

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal