2013. május 29., szerda

Pinspiráció #25.

Heti Nő
Habár a mostani időjáráshoz nem igazán passzol ez a könnyed, tavaszias összeállítás, nekem abszolút jobb kedvem lesz tőle, és egy picit olyan, mintha itt is jó idő lenne.



Heti Pasi
Az elegáns szettek mellett nekem ezek a lazább összeállítások is nagyon tetszenek. És Nektek?



Heti smink
Ugye milyen elképesztő, hogy mennyit tud dobni az ember lányán egy kis smink? Csak egy kevés szemhéjpúder, szemceruza meg spirál, és máris óriási a különbség.



Heti manikűr
Éljenek a sokféle színben pompázó körmök. Nekem mindegyik nagyon tetszik külön-külön és egyben is. Nem vagyok ugyan egy nagy zöld párti, de most egyértelműen a gyűrűsujj a kedvencem.



Heti hajkorona
Sokan úgy gondolják, hogy egy nő csak hosszú hajjal nő, na én ezzel egyáltalán nem értek egyet. Szerintem egy rövid haj gyakran sokkal nőiesebb, és persze különlegesebb meg egyedibb tud lenni, mint egy egyszerű fazon nélküli hosszú haj. Ez az extrém rövid frizura is nagyon bejön, bár nekem soha nem lenne bátorságom hozzá {meg amúgy a kerek arcformámhoz sem menne szerintem}, de így képről szívesen elnézegetem.



Heti barkács
Annyira hangulatos ez a diavetítő kockákból készített lámpa búra, hogy ha lenne itthon néhány feláldozható darabom, biztosan elkészíteném. 



Heti mottó
Mindig erősebb vagy, mint gondolnád!



Heti vicces
Idióta barátok... mindenkinek van belőle legalább egy. Nos, nekem szerencsére több is kijutott. :D



Heti furcsaság
Mit szóltok ehhez a reggelizőtányért imitáló kalapoz?



Heti hangulat
A héten a rossz idő miatt teljesen beszorultam a szobába, és ez pont jól is jött, mert így legalább rendet tettem a gépen lévő fényképek között. A rengeteg kép között találtam jó pár Balcsis nyaralós képet, még vagy 5-6 évvel ezelőttről. Ez ugyan nem azok közül való, de nekem egyből a balatoni nyarak jutnak róla eszembe. 


Hogy tetszenek a hétre válogatott képek? Nektek melyik a kedvencetek?

7 megjegyzés:

Időpont: 2013. május 29. 9:48 , Blogger djkaty írta...

Ó, a heti manikúr! <3

 
Időpont: 2013. május 29. 10:27 , Blogger Viki írta...

Neked melyik színpárosítás tetszik a legjobban?

 
Időpont: 2013. május 29. 10:30 , Blogger djkaty írta...

A mutatóujj, a gyűrűs és a kisujj is tetszik, magamon leginkább a gyűrűset tudnám elképzelni :-)

 
Időpont: 2013. május 29. 10:38 , Blogger Viki írta...

Nekem is a gyűrűs a kedvencem, bár télére el tudnám képzelni a középső ujj mintáját is. :}

 
Időpont: 2013. május 29. 11:46 , Blogger Marcsi Kincsesládikája írta...

Hmmm heti pasi... :P

 
Időpont: 2013. május 29. 21:34 , Blogger hkorinna írta...

Nekem annyira bejönnek az ilyen laza, Converse-s srácok. *.*

 
Időpont: 2013. május 31. 9:49 , Blogger Viki írta...

Nekem is nagyon bejön ez a stílus. :D

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal