2013. április 14., vasárnap

Hasonmások #5.

Az elmúlt két hétben ismét szorgosan bújtam a fast fashion márkák webshopjait, és mostanra össze is gyűjtöttem 5 terméket, amiknek sikerült megtalálnom a pénztárcabarátibb verzióját Ebayen. Ezúttal kizárólag a Zara kínálatából szemezgettem ruhákat és kiegészítőket, remélem Nektek is tetszeni fognak a kiválasztott darabok.


1. Monokróm virágmintás blúz
A monokróm és virágmintás dolgok idén tavasszal virágkorukat élik, szinte nem találni olyan fast fashion márkát, amelyik ne csempészte volna bele idei kollekciójába ezeket a motívumokat. A Zara biztosra ment, ők a ötvözték kettőt és így született meg a fenti monokróm virágmintás blúzuk, aminek a pénztárcabarát verzióját már Ebayen is beszerezhetjük. Az igazat megvallva külön- külön tetszik ez a két irányvonal, viszont így együtt nekem már kicsit sok. Ha mindenképpen választanom kellene, akkor inkább az Ebay-es mellett döntenék, mert az talán valamivel visszafogottabbnak tűnik, még így is, hogy a monokróm és virágminta mellett a pöttyöket sem hagyták le a blúzról. 


2. Áttetsző betétes fekete ruha
Fogalmam sincs, hogy mi ennek a ruhának a rendes neve, de most nem is kifejezetten ez a lényeg. Egy ideje már nézegetek Ebayen ilyen "áttetsző betétes" ruhákat és most találtam a Zara kínálatában is egy hasonlót jóval drágábban. Nekem most egyértelműen az Ebay-es verzió tetszik jobban, igaz, hogy az hosszabb, de a hátán lévő kivágás szerintem tök jól kompenzálja a ruha hosszát. Másrészről pedig a Zara ruhájának a nyak kialakítása egyáltalán nem tetszik, nekem egyből az edzős pólók jutnak róla az eszembe. 


3. Élénk színű borítéktáska
Én ezekre a kis méretű táskákra, amiket csak buliba hordok, nem szívesen áldozok túl sokat, mert egyszerűen nem tudom őket annyira kihasználni, hogy megérje megvenni belőlük a drágább változatot. Sokan panaszkodnak ennek az Ebay-es táskának a minőségére, hogy elé gagyi az anyaga, de szerintem ilyen árkategóriában túl sokat nem is várat el az ember. Arra tökéletesen megfelel, hogy alkalomadtán belepakoljunk néhány dolgot, és feldobjunk vele egy egyszerűbb összeállítást, de hétköznapra ettől nyilván mindenki nagyobb és strapabíróbb táskát hord magával. Nem tudom, hogy a Zara táskája milyen anyagból készülhetett, de jelen esetben én biztos, hogy az Ebay-eset választanám. 


4. Gyöngyös díszgallér
Na ez megint egy olyan kategória, amiért nem vagyok hajlandó túl sokat fizetni. Szerencsére az Ebay dugig van szebbnél- szebb kiegészítőkkel, így ha meglátok a boltban valami szép darabot, egyből elkezdek keresgélni az Ebay-en, és szinte biztos, hogy legalább feleannyiért találok valami nagyon hasonlót. Nincs ez másként ezzel a Zara díszgallérral sem, aminek az Ebay-en megtaláltam a hasonmását majdnem negyedannyiért. Ti melyiket választanátok a kettő közül?


5. Csókos nyaklánc
Még egy nyakbavalót hoztam Nektek a hétre, ami egyébként a válogatás legolcsóbb darabja is egyben. Nem tudom, hogy egy ilyen egyszerű nyakláncon vajon mi kerülhet 5 ezer forintba, azon kívül  hogy Zara, de szerencsére most is van pénztárcakímélőbb megoldás. Igaz, hogy ez nem piros {de egyébként olyan színben is lehet kapni} és kicsit Twilightosabb beütésű, de szerintem ez az Ebay-es tökéletes helyettesítője lehet az "eredetinek". Szerintetek?


Mit szóltok az eheti válogatáshoz? Van köztük olyan, amit már korábban kinéztetek magatoknak? Vagy esetleg amelyiket már meg is vettétek? 


Címkék: , , ,

10 megjegyzés:

Időpont: 2013. április 14. 10:37 , Blogger Monika írta...

Nagyon jó dolgokat hoztál ismét :) imádom ezeket nézegetni :)

 
Időpont: 2013. április 14. 13:21 , Blogger Ági írta...

imádom ezeket a hasonmásos posztokat, nagyon jók
http://www.divatmano.blogspot.com

 
Időpont: 2013. április 14. 15:01 , Blogger Laruska Bee írta...

Szeretem ezeket a bejegyzéseidet. :) Nagyon hasznosak.

 
Időpont: 2013. április 15. 6:00 , Blogger the beauty's paradise írta...

hihetetlen ez az árkülönbség.. i <3 Ebay!

 
Időpont: 2013. április 16. 10:55 , Blogger pampuska írta...

Szerettem most is, nagyon! :)

 
Időpont: 2013. április 17. 18:57 , Blogger Viki írta...

Köszi Monika, örülök, hogy tetszenek a hétre válogatott hasonmások is. :}

 
Időpont: 2013. április 17. 18:57 , Blogger Viki írta...

Ennek nagyon örülök. :}

 
Időpont: 2013. április 17. 18:58 , Blogger Viki írta...

Örülök, hogy hasznosnak találod. :}

 
Időpont: 2013. április 17. 18:58 , Blogger Viki írta...

Ugye? Meg sem gondolná az ember. :}

 
Időpont: 2013. április 17. 18:58 , Blogger Viki írta...

Örülök neki. :}

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal